MSN - Live Messenger 9 bestanden delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo bij MSN - Live Messenger kun je geen bestanden meer delen,,,bedoel mapppen..wou muziek met een kennis delen van 2 gb , maar nu lukt dat niet meer ja 3 mp3 per keer is er nog iets waar het wel mee kan niet te moeilijk graag tegenpartij is een leek op pc gebied...alvast bedankt en prettig weekend groeten sjoerd:thumb:
 
Hallo,

Je hoeft niet per se gebruik te maken van MSN om makkelijk bestanden te delen. Er zijn alternatieven, zoals dropbox. Helaas heeft dit wel een limiet.
Als laatste optie kun je ook nog grote bestanden (geen mappen, mappen kun je dan bijvoorbeeld inpakken met WinRar) delen via WeTransfer.

Volgens mij kun je op MSN ook ingepakte mappen versturen, geen mappen zelf. (Dus een .rar of een .zip)

Succes,

d0mzy
 
Bedankt ja wist dat je geen mappen kon delen , maar heb die mp3 in mappen staan vandaar en dan kon hij zelf ff kijken wat die wou denk dat ik dna maar 1 van die programma,s ga proberen die jij zei neem ik de laatste wel want neem aan dat daar geen limiet aan verbonden is thanks en maak er een fijne dag van oke ....groetjes sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan