MSN Live Messenger geblokkeerde contactpersonen terhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArTheMan

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Berichten
57
Hallo,

In mijn msn live messenger heb ik iemand geblokkeerd en verwijderd. Op het tabblad privacy in het extra/optie menu staat deze persoon in de lijst met geblokkeerd. Via de knop accepteren heb ik echter degene weer toegevoegd. Echter, in mijn msn lijst komt degene toch niet voor in de lijst online/offline. Hoe kan ik deze persoon terughalen zonder opnieuw als nieuw contactpersoon toe te hoeven toevoegen.

Alvast bedankt.

Ar
 
Dit kan niet, je moet hem gewoon opnieuw toevoegen, ik zie het probleem daar eigenlijk niet mee???
 
Dit kan niet, je moet hem gewoon opnieuw toevoegen, ik zie het probleem daar eigenlijk niet mee???

Bedankt voor de snelle reactie. Het probleem is dat ik het tijdelijk gedaan had en degene anders mij weer moet accepteren bij een nieuwe uitnodiging. Daarbij weet degene dus dat ik haar verwijderd of geblokkeerd had.
 
Diegene heeft je eens geaccepteerd, ik denk niet dat hij nog een keer gaat te zien krijgen dat jij hem hebt toegevoegd.

Moest het toch gebeuren (onwaarschijnlijk) kan je altijd zeggen dat je hem pe rongeluk hebt gewist;-)
 
Diegene heeft je eens geaccepteerd, ik denk niet dat hij nog een keer gaat te zien krijgen dat jij hem hebt toegevoegd.

Moest het toch gebeuren (onwaarschijnlijk) kan je altijd zeggen dat je hem pe rongeluk hebt gewist;-)

Ja dat is helemaal waar. Bovendien sta ik volgens de gegevens nog wel in haar lijst. Bedankt voor uw reactie hiermee kan dit topic worden afgesloten. Prettige avond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan