msn live messenger namen (misschien al gevraagt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephan12345

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
hallo,

sommige namen van mensen in mijn lijst die veranderen niet als hun die msn naam veranderen. is alleen bij msn live messenger en niet bij de oude msn 7.5.

wie kan me helpen?!

b.v.d.
stephan

heb je mensen een 'snelnaam' toegediend, zodat bijv. een vriendin een door jou toegevoegde naam heeft?

Dat kan, maar als dat het niet is kan het ook zijn dat je iedereens msn zo wil laten. Dat is een optie. Je kan ook alleen de namen van de msn's zien. Dus kijk of het daarmee te maken heeft. Maar volgens mij heb jij het op snelnaam :p Kijk maar eerst daar naar :p

DarkBladeX

Nou gewoon bij die persoon klikken dan rechtermuis-knop en dan staat daar bewerk snelnaam. Klik daar en wis het en druk op enter als het goed is moet z'n gewone nickname nu staan.

DarkBladeX

Nou gewoon bij die persoon klikken dan rechtermuis-knop en dan staat daar bewerk snelnaam. Klik daar en wis het en druk op enter als het goed is moet z'n gewone nickname nu staan.

DarkBladeX

gewoon op Snelnaam toevoegen klikken, en dan op Backspace drukken
dan moet het gefixed zijn

dankje is gelukt, komt waarschijnlijk omdat ik op f2 een bind heb gemaakt als ik praat via Teamspeak2 of ventrilo en als je op f2 drukt in msn dan maakt hij een snelnaam.

bedankt iedereen!

opgelost ? klik dan even rechts onderin, op vraag is opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan