Msn Live start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Encoded

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Aanvankelijk had ik problemen met zowel internet explorer als msn messenger.

Ik kreeg te zien:

Traceback (most recent call last):/n', ' File "C://pyagcore\\pyagcore/__init__.py", line 3, in <module> \n', ; Importerror: No module names shell\n']

en daarna een venstertje met:

Runtime Error!

Program: E: Program Files\Internet Explorer\ iexplore.exe

This application had requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information.

Ik heb voor internet explorer toen de standaard instellingen teruggezet, wat werkte. Internet explorer doet het nu dus, maar bij msn messenger krijg ik te zien:

Pyagcore.search.searchdetection

Traceback (most recent call last):/n', ' File "C://pyagcore\\pyagcore/__init__.py", line 3, in <module> \n', ; Importerror: No module names shell\n']

MSN messenger start niet eens op, ik krijg meteen dat bericht te zien. Ik heb de nieuwste versie van de site, windows live. Het vreemde is dat de oude messenger, die standaard op de pc staat geinstalleerd, het wel doet. Er is ook niks mis met m'n internetverbinding, en ik heb al geprobeerd om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren.

Hopelijk kan iemand me helpen, elke tip is welkom.

hele apparte error,
voer even een systeem herstel uit :)
suc6

Dat was het allereerste wat ik heb geprobeerd... maar toch bedankt voor de tip.

Ik weet nog dat ik van tevoren een wachtwoord had ingesteld voor m'n gebruikersaccount, en m'n mappen had gepersonaliseerd (of iets dergelijks) en toen opeens *boem*, deed m'n internet en msn het niet. Weet trouwens niet of het er iets mee te maken had.

:confused:

Nou, voor iedereen die dit hierna leest: het komt door de kiwee toolbar, waarmee je extra emoticons en dergelijke kunt gebruiken op msn. Dus installeer dit programma niet! Hij is niet zomaar te verwijderen, en geeft héél veel problemen. Ik heb een gedeelte van het programma kunnen verwijderen met hijack this en met behulp van een aantal computerexperts, maar hij is er nog steeds niet helemaal af.

Kiwee Toolbar

En wat als die Kiwee Toolbar al op de computer staat? Ik kan hem idd niet verwijderen. Wat kan ik doen om die toolbar eraf te halen?

Groetjes

Hoi Diana,

wat ontzettend vervelend voor je.
Ik heb dus een deel kunnen verwijderen door Hijack this te installeren en daar krijg je ook hulp op het forum. http://www.hijackthis.nl/

Maar ik weet nog dat ik er destijds niet alles af heb kunnen krijgen. Ik had ook nog andere dingen gedaan, maar ik weet niet meer precies wat. Gewoon de hele errorzin googlen en dan krijg je vanzelf resultaten. Ik heb uiteindelijk windows opnieuw geïnstalleerd (ik wilde toch al vista hebben), maar hopelijk hoef jij dit niet te doen. Echt heel vervelend dat je dat programma nog kan downloaden via msn. Ze kunnen het beter bannen...

Heel veel succes verder!

download unlocker eens.
http://ccollomb.free.fr/unlocker/unlocker1.8.7.exe

Ga daarna naar:
C:/Program Files/
klik rechts op de map KIWEE toolbar en kies UNLOCKER.
Dan kies je in de combobow "verwijderen" en druk je op OK.

Daarna kan je ook eens CCleaner instaleren om de resten hiervan te verwijderen.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/e1c316a8136650f28febff7dd8971c88/

Openen.
Bij cleaner druk je direct maar op schoonmaken en bevestig je.
Bij Register kies je eerst scannen... daarna herstellen.
Hij zal vragen of je de verandereingen wilt bewaren... ik doe dit nooit.
Maar je kan dit altijd doen voor de veilheid... daarna dubbel klikken op het opgeslagen bestand en hij zet de instellingen terug.
Daarna kies je"herstel alle geselecteerde fouten" en nog eens bevestigen.

CCleaner kan je wekelijks eens laten kuisen.
Zo blijft je pc netjes.

Beide programma's zijn gratis.
Werk er al jaren mee voor zulke prullen alls kiwee te verwijderen...
Nooit zulke prul instaleren met gratis emoticons... zit vol troep

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan