MSN logt heel de tijd uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Heey,

ik heb op MSN een groep, maar telkens als ik in dit groepsgesprek iets wil zeggen logt MSN uit :confused:
Weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen? Heb MSN al volledig opnieuw geïnstalleeerd maar dit hielp niet :(

Thx

**EDIT**

Blijkbaar logt MSN niet alleen uit wanneer ik iets in het groepsgesprek wil zegge, maar ook gwn na een willekeurige tijd.

Pls help want dit wordt echt lastig.

Laatst bewerkt:
En na dat jij je wachtwoord verandert hebt. Word je dan nog steeds uitgelogt?

zo

Ik heb het zelfd probleem gewoon alles van msn verwijderen en een niew accaunt maken.Bij mij werkte het. Of een niewe pc kopen en IK WENS JE VEEL GELUK BIJ DE INSTALLATIE. .:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik ga geen nieuwe account make voor dit klein probleempje, en nieuwe pc echt niet.

Scan je pc eens meet Mbam. Download en installeer het programma, en update het dan. Daarna een VOLLEDIGE scan uitvoeren.

Heb gedult, en laat het programma z'n ding maar doen.

gescand, malware verwijdert, opnieuw opgestart, but the problem wilt ni weggaan :confused:

draai je al heel lang windows zonder opnieuw te instaleren? heb je een viruscan? of download je erg veel? er zouden virussen in kunne zitte..

heb de 7 een maand of 2, heb AVG en download veel maar geen virussen :s

denk tog dat het een virus is dan :S ... ik zou eerst goed alles scannen.. en daarna eventueel alles opnieuw instaleren

Virusscan geeft geen virussen, opnieuw geïnstalleerd maar is er nog altijd :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan