MSN melding 0x81000301

Status
Niet open voor verdere reacties.

vancouver

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2002
Hallo,
Sinds een week krijg ik geen verbinding meer met MSN 6.1
Krijg de melding: waarschijnlijk geen verbinding met internet, error 0x81000301. Internet werkt echter prima.
Inmiddels al verschillende zaken geprobeerd zoals: MSN opnieuw installeren, oudere versies geinstalleerd 4, 5, en 6.0 echter zelfde probleem.
Wie kan mij helpen?

Misschien een firewall geinstalleerd of iets van Norton?

Ik gebruik Norton 2004. Heb daar verder geen problemen mee. Geen systeem up-dates opgehaald. Wel de laatste visus updates.

uhm

Uhm als je een site gaat binnehalen, dan zie je waarschijnlijk ook dat je off-line werkt, dan kun je kiezen om on-line te werken, dat doe je en daarna kies je voor msn, als je dit niet krijgt. dan moet je als je op internet gaat bestand>en off-line werken weg vinken.

MSN

Ik heb een adsl aansluiting ben dus altijd online. Toch de melding avn msn dat er geen verbinding te krijgen is. Kan verder gewoon het net op.

Ik las hier dezelfde foutmelding, oorzaak Zonealarm, mogelijk dat je firewall toch niet goed is afgeregeld, of restanten van een firewall zitten in de weg.

opgelost

Er blijkt toch iets niet goed te zitten in Norton. De Firewall staat wel uit maar blokt toch nog. Dat moet ik nog wel oplossen.
Met een beveiligings check blijkt mijn systeem toch veilig te zijn. Mogelijk dat de Firewall van XP mijn systeem veilig houdt.

Bedankt voor de tips

opgelost

Er blijkt toch iets niet goed te zitten in Norton. De Firewall staat wel uit maar blokt toch nog. Dat moet ik nog wel oplossen.
Met een beveiligings check blijkt mijn systeem toch veilig te zijn. Mogelijk dat de Firewall van XP mijn systeem veilig houdt.

Bedankt voor de tips

Sommige onder 'ons' zijn tevreden met de XP-firewall, maar houdt alleen inkomend gespuis in de gaten. Die Norton firewall is best goed maar blokt ook nog ietwat ondanks dat deze uitstaat. Niet allebei gebruiken, dat surft niet lekker, sterker nog, dan kan je vrijwel helemaal niks meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan