MSN Meldt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaashoofd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
3
Hallo,
Ik heb een beetje een vreemd probleem. Mijn MSN werkt om de een of andere reden niet goed, sinds gister kan ik opeens niet meer aanmelden. Als ik mijn pc aanzet en mij probeer aan te melden krijg ik eerst de melding dat er een probleem is met de service. Als ik vervolgens weer probeer aan te melden krijg ik geen foutmelding meer maar blijft MSN proberen aan te melden (ronddraaiende poppetjes). Er gebeurt dan verder niks, zelfs toen het zo de hele nacht gedraaid heeft :p Wel meldt mijn MSN boven zich af met de de melding dat ik op een andere locatie ben aangemeld als ik beneden probeer in te loggen.

Heb net weer wat lopen klooien, en het blijkt nu dat ik 2 andere (wel hotmail) adressen wel kan aanmelden, maar mijn eigen (niet hotmail) adres dus niet. Vreemd.

Als ik de verbindingsinstellingen check worden er geen fouten gezien en wordt alles bekroond met een groen vinkje. Op mijn PC boven kan ik me wel gewoon aanmelden op MSN. Ik heb hier niks aan de instellingen gewijzigd en er is ook geen in de weg zittende firewall. Zelfs systeemherstel heeft niet geholpen. Heeft iemand hier een idee (ja, format, maar daar heb ik geen zin in). Opnieuw installeren van Live Messenger had ook geen zin.

Groeten,
Kaas
 
Laatst bewerkt:
Met MSN 7.5 werkt het wel gewoon :\ en met sommige hotmail adressen ook, ook niet allemaal. Ik snap er geen **** van.
 
Ik denk dat het volgende je probleem oplost:

1. Klik op "Start", "Uitvoeren", vul "REGEDIT" in en druk op de knop Enter.
2. In de register editor, klik op "HKEY_CURRENT_USER", gevolgd door "Software", dan "Microsoft", vervolgens "MSNMessenger" en ten slotte "Policies"
3. Selecteer de sleutel "Policies" en verwijder de map.
4. Herstart de computer.
5. Probeer nogmaals bij Messenger aan te melden.

LET OP: Wanneer je werkt in de Register-editor (REGEDIT), voer dan alleen de stappen uit die hierboven staan beschreven. Indien je andere stappen onderneemt kun je serieuze schade toebrengen aan het besturingssysteem. Microsoft en MSN kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor andere stappen die worden ondernomen dan degene die hierboven staan beschreven.

Ik had deze week hetzelfde probleem en bovenstaande was de oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan