MSN Messenger 6.1 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H@ns

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
hoi lads en girls

ik heb een probleempje met mn MSN

ik kan namelijk niet meer inloggen. Volgens iemand op een ander forum zit 6.1 vol virussen maar daar geloof ik niet zo errug in.

ik krijg een foutmelding die er zo uit ziet:
huh vreemd ik kan geen bijlage invoegen??? (hij is maar 270 kb groot)

nou ja hij ziet er zo ongeveer uit:

-------------------------------------------------------------
MSN Messenger

Aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internet verbinding. Controleer of je verbinding hebt met internet. 0x81000301

Klik op de knop Help om de huidige status van de service te controleren

--------------------------------------------------------------

Heb op "Help" gedrukt en alle systemen waren "Stable and running". Ik heb dus verbinding met internet.

Greetz,
hans

Laatst bewerkt:
Hey,

Staat internet explorer toevallig niet ingesteld op 'offline werken'? Druk anders eens een keer op vernieuwen in Internet explorer, dan weet je zeker dat deze niet staat ingesteld op 'offline werken'. Nou succes er mee.

Grtz. Ikbenjamin

hij staat NIET op offline werken

Inloggen onder een andere naam gaat ook niet?? Als je dan ook niet kunt inloggen denk ik dat je inderdaad een virus hebt....

Grtz. Ikbenjamin

Toen ik inlogde op een andere computer deed ie het wel dus aan mn account zal het niet liggen.

Nu, terwijl ik dit typ, is een virusscanner (Avast) bezig met scannen en ik hoop dat, als er een virus in zit, hij hem vindt zodat ik hem met fixes onschadelijk kan maken:)

heb idd een virus aangetroffen en succesvol verwijderd, heb MSN opnieuw geinstald maar het heeft niet geholpen helaas. Dezelfde foutmelding blijft komen:(

de panda scan is nu bezig

ben benieuwd of die er nog iets uitpikt

Probeer anders eens windows messenger. Ik weet niet of dit wat uit maakt, maar ja, je kunt het altijd proberen. Windows messenger is te downloaden op: http://www.microsoft.com/windows/messenger/ Ik heb bij iemand anders precies hetzelfde probleem gehad, maar daar had ik gewoon de hele computer opnieuw geinstalleerd. Daarna deed hij het wel weer. Nou nogmaals succes er mee.

Grtz. Ikbenjamin

ik kan hem nu gebruiken al is ie vreselijk rot (kan alleen maar praten verder haast nix)

maar toch harstikke bedankt voor de moeite!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan