MSN messenger 6.2

• Onderwerp starter Onderwerp starter els j
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

els j

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Ik heb sinds 2 weken Windows XP op onze pc staan (voorheen ME). Onze kinderen willen graag MSN Messenger 6.2 gebruiken. Dit heb ik dus gedownload. Nu is het geval dat onze dochter zich als eerste gebruikster heeft aangemeld (bij MSN Explorer) Telkens als we de pc nu opstarten, start de MSN meteen spontaan op wanneer we online gaan. De MSN van onze dochter staat dan open zonder dat we een wachtwoord moesten gebruiken. Ik heb al vele malen msn uit gezet binnen de opstartprogramma's, maar het stelt zichzelf telkens weer in. Hoe kan ik dit automatische opstarten definitief uitzetten?

Laatst bewerkt:
In Messenger Bij Extra Opties Algemeen vinkje weghalen bij automatisch aanmelden aan windows wordt gestart

En in Explorer onder extra opties de startpagina wijzigen in bv startpagina.nl ik neem aan dat deze nu is ingesteld op msn.

Laatst bewerkt:
Bedankt. Ik heb het eerste stukje uitgevoerd. De MSN Explorer heb ik al verwijderd. Ik wacht morgen even af of het goed blijft!

Laatst bewerkt:
Ja hoor de MSN blijft weg, maar nu heb ik wel een trage opstart gekregen. Is hier ook wat aan te doen? Wanneer ik de pc opstart en de iconen rechts onder in beeld staan, verdwijnt de zandloper. ALs ik vervolgens online wil moet ik zeker 2 minnuten wachten tot dit kan. Als ik bij het logboek kijk wat er aan de hand is zie ik dat Windows naar de MSN aan het zoeken is. Kan ik hier nog versnelling in brengen of is het gewoon accepteren?

Messenger is bezig met een nieuwere versie. Misschien ligt de trage start daaraan want ik heb er de laatste dagen ook last van gehad. Overigens heb ik vanmorgen de nieuwe 6.2 versie geinstalleerd en nu gaat het weer goed.

Kom er net achter dat daarna msn als startpagina is geinstalleerd. Dat heb ik dus via extra opties weer teruggebracht naar startpagina.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan