msn messenger 7.5 gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

delsey

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Goedendag

Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik wil graag msn 7.5 op mijn computer (windows vista) gebruiken, maar hij doet het niet. De installatie lukt, maar wanneer ik mij aanmeld krijg ik de volgende fout melding:

'Je kunt je niet aanmelden bij MSN Messenger, omdat je een oude versie van MSN Messenger gebruikt.

Opmerking: voor een upgrade van MSN messenger moet je je bij deze computer aanmelden als lokale systeembeheerder'.

Ik heb al de compabaliteit in windows 2000 gezet, maar dit helpt niet.

Kan iemand mij helpen, omdat ik nu geen gesprekken via internet met andere landen kan voeren.

Met vriendelijke groeten,

Delsey

Heb je wel genoeg rechten om een programma eventueel te installeren of te verwijderen?

Als je administrator bent heb je meer rechten om dingen aantepassen aan de computer dan bijvoorbeeld een gewone account of een gast account.

Meestal als de pc van je zelf is en je maar 1 account hebt ben je vaak al administrator.

Dit kan je vinden door het volgende te doen;
Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht -> Gebruikersaccounts

Daar staat als het goed is je logo van je account en je eigen naam plus wat voor account je hebt.

We praten nu over Windows 7 hoop ik?

Als je administrator bent heb je meer rechten om dingen aantepassen aan de computer dan bijvoorbeeld een gewone account of een gast account.

Meestal als de pc van je zelf is en je maar 1 account hebt ben je vaak al administrator.

Dit kan je vinden door het volgende te doen;
Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht -> Gebruikersaccounts

Daar staat als het goed is je logo van je account en je eigen naam plus wat voor account je hebt.

We praten nu over Windows 7 hoop ik?

Ok op die manier ... Ik ben computeradministrator. Het gaat om windows vista.

De melding klopt gewoon: Met versie 7.5 kun je niet meer verbinden met MSN. Truucje die een tijdje werkte was om versie 7.5 in Windows 2000 compatibiliteitsmodus te gebruiken, maar volgens mij kan dat nu ook niet meer.

'Laagste' versie die ik ken die je kunt gebruiken is versie 8.5.

Tijs.

De melding klopt gewoon: Met versie 7.5 kun je niet meer verbinden met MSN. Truucje die een tijdje werkte was om versie 7.5 in Windows 2000 compatibiliteitsmodus te gebruiken, maar volgens mij kan dat nu ook niet meer.

Tijs.

Ok. Heb jij een idee hoe ik met iemand kan bellen via msn die 7.5 gebuikt. Ik zelf gebruik nieuwste versie van msn momenteel.

Geen idee. Misschien weten anderen dat hier op het forum of kun je er wat over vinden op Google.

Tijs.

Geen idee. Misschien weten anderen dat hier op het forum of kun je er wat over vinden op Google.

Tijs.

Ik hoop het, want op google vond ik alleen maar als je de compabiliteit in windows 2000 doet.

Tijs.

Mijn excuses, ik wist namelijk niet dat die melding erbei hoorde.

Dan hoop ik voor je dat je met versie 8.5 wél kunt communiceren met mensen die nog 7.5 gebruiken.

Deïnstalleer de huidige Live Messenger versie en kijk daarna of je deze engelstalige versie van Live Messenger 8.5 kunt installeren en gebruiken: deze, download 8.5.1288Beta.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dan hoop ik voor je dat je met versie 8.5 wél kunt communiceren met mensen die nog 7.5 gebruiken.

Deïnstalleer de huidige Live Messenger versie en kijk daarna of je deze engelstalige versie van Live Messenger 8.5 kunt installeren en gebruiken: deze, download 8.5.1288Beta.

Succes,

Tijs.

Ik heb die msn 8.5.1288Beta gedownload en geinstalleerd. Alleen wanneer ik me wil aanmelden krijg ik de volgende melding:

'Er is een nieuwere versie beschikbaar. Als je door wilt gaan, moet je deze nieuwere versie installeren. Wil je dat nu doen?'

En dan kan ik kiezen tussen ja of nee. Als ik nee doe dan gaat hij niet inloggen.

Enig idee wat ik kan doen?

Misschien in Windows XP compatibiliteitsmodus draaien, want die 8.5 beta versie heb ik hier onder XP nog goed kunnen gebruiken (ong. 1 maand geleden of zo).

Als dat niet werkt, dan zou je nog de Windows Live Messenger 8.5.1302 FINAL kunnen proberen uit die link, maar die heb ik zelf nooit op mijn systeem gehad.

Tijs.

Misschien in Windows XP compatibiliteitsmodus draaien, want die 8.5 beta versie heb ik hier onder XP nog goed kunnen gebruiken (ong. 1 maand geleden of zo).

Als dat niet werkt, dan zou je nog de Windows Live Messenger 8.5.1302 FINAL kunnen proberen uit die link, maar die heb ik zelf nooit op mijn systeem gehad.

Tijs.

Helaas... Ik heb hem ook in compatibiliteitmodus gedaan van windows 2000 maar geeft nog steeds dat hij een nieuwere versie wilt.

Dus ik ga maar die msn 8.5.1302 downloaden en installeren kijken als dat lukt.

Helaas werkt msn Windows Live Messenger 8.5.1302 FINAL ook niet.

Ik heb hem gedownload en geinstalleerd, maar hij geeft de volgende foutmelding als ik probeer in te loggen.

'Je kunt je niet aanmelden bij MSN Messenger, omdat je een oude versie van MSN Messenger gebruikt.

Opmerking: voor een upgrade van MSN messenger moet je je bij deze computer aanmelden als lokale systeembeheerder'.

Ik heb hem in vershillende compatibiliteitsmodus laten draain, maar tevergeefs steeds dezelfde foutmelding.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen.

Je kunt natuurlijk verder gaan testen met versies 9.x, die ook staan gelinkt op die pagina.

Er zijn overigens ook andere programma's dan WLM die je kunt gebruiken/proberen. Denk hierbij aan (bijv.) Trillian. Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke programma's.

Meer tips heb ik niet voor je.

Succes,

Tijs.

Ik vraag het maar even voor de zekerheid:

Je verwijderd wel eerste de oude msn en vervolgens installeer je de nieuwe.

Je moet niet gelijk de nieuwe erover heen gooien.

Stap voor stap...

Ik vraag het maar even voor de zekerheid:

Je verwijderd wel eerste de oude msn en vervolgens installeer je de nieuwe.

Je moet niet gelijk de nieuwe erover heen gooien.

Stap voor stap...

Nee dat weet ik. Ik verwijderde steeds eerst de oude en daarna installeerde ik de nieuw.

Je kunt natuurlijk verder gaan testen met versies 9.x, die ook staan gelinkt op die pagina.

Er zijn overigens ook andere programma's dan WLM die je kunt gebruiken/proberen. Denk hierbij aan (bijv.) Trillian. Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke programma's.

Meer tips heb ik niet voor je.

Succes,

Tijs.

Ok dankje wel voor die link. Ik zal kijken of dat gaat werken.

Ik heb trillian geprobeerd alleen je kunt daar geen gesprekken voeren helaas. Hetzelfde geldt voor messengerfx daar kun je alleen webcam inshakkelen, ik zie nergens een knopje voor gesprekken voeren.

Ik kom er niet meer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan