MSN Messenger 8 (nieuwste versie) meld zich vanzelf af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
MSN Messenger 8.1 (nieuwste versie) meld zich vanzelf af.

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen dat als ik op MSN ga, msn zichzelf na 5 minuten afmeld, dus dat ik gewoon offline ga. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar toch is het zo ;) Verder krijg ik ook geen melding, Ik ga op msn, en dan om de 5 minuten gaat hij offline, en dan automatisch weer online naar 30/60 seconden of als ik weer op aanmelden klik.

Ik word ook niet gehackt, want (1): het lijkt me sterk dat die persoon 24/7 om de 5 mins me MSN verbinding offline haalt, en (2): Ik krijg geen melding dat ik op een andere locatie ben aangemeld.

- Ik ben virus/malware etc. vrij, dus daar licht het niet aan.
- Op Google kon ik hier zo 123 niks over vinden.

Alvast bedankt,

Niels

Laatst bewerkt:
messenger meldt zich af

Ook bij mij meldt messenger zichzelf af.
Hij doet dit iedere keer om het uur. En dan telt hij een minuut af om zichzelf weer aan te melden. Heb er een tijdje geen last meer van gehad nadat er een virus werd gevonden maar hij komt vanzelf weer met hetzelfde probleem en vindt de oplossing niet.Vindt ook niets over dit probleem op internet.Zijn er al oplossingen voor? Dan wil ik die graag te weten komen want zo is het niet meer leuk!!! Alvast bedankt voor diegenen die mij kan helpen.

heb ik ook gehad

Heej

op vakantie in frankrijk had ik ut ook dat om de 30 minuut ofline ging dat was wel iritand

thuis heb ik het nog niet gehad wie weet hier een oplosing voor ??

Met vriendelijke groet J.k :p :p :p :p :p :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan