MSN Messenger afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Als ik en MSN Messenger (versie 5.0) en outlook express heb opgestart is het niet mogelijk om MSN messenger af te sluiten. Ik krijg dan de onderstaande melding:

Momenteel wordt door andere toepassingen gebruik gemaakt van functies die MSN Messenger biedt. Je moet deze andere toepassingen eerst sluiten voordat je MSN Messenger kunt afsluiten. Outlook, Outlook express, MSN explorer en Internet Explorer zijn voorbeelden van mogelijke andere toepassingen.

Kan je dit verhelpen.

Jacco
 
Wil je MSN nog wel blijven gebruiken?? Anders weet ik wel hoe je m volledig van je machine kunt verwijderen.

Die foutmelding zegt me helaas op zich niets...
 
Het bericht van Pieter is toch om msn weg te halen? Ik heb excact het zelfde probleem. Maar daar kan ik XP-antispy volgens mij echt niet voor gebruiken.
Dus nu nog wachten op een echte oplossing, of ik moet het allemaal verkeerd begrijpen.
Greetz,
 
Ik wil MSN niet VERWIJDEREN maar ik wil MSN uit kunnen zetten (het programma afsluiten).

Dat is wat ik bedoel.

Jacco
 
verwijder msn even helemaal van je computer en download hem opnieuw en install hem weer! dan ben je als het goed is van het probleem af! Ik ken de foutmelding wel! heb het zelf ook gehad...
 
als outlook express (of hotmail) open staat, kun je msn niet afsluiten, omdat OE en hotmail hier ook gebruik van maken...
 
Maar als je OE en hotmail al lang weer afgesloten hebt, blijft het probleem bestaan. Er staat dus niets meer open en toch blijven zeuren dat het gebruikt wordt. Zelf bij het proccesbeheer is er niets meer van terug te vinden (oe, hotmail en IE). Dit is wel een manier om Msn dan af te sluiten, maar dat is niet de nette manier.
Greetz,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan