MSN Messenger altijd online???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Als ik niet mijn pc gebruik, gaat na 5 minuten de schermbeveiliging mijn pc in de rust stand.
In deze stand ontvang ik dan toch MSN Messenger berichten, terwijl ik dus niet achter mijn pc zit. Mijn Messenger is niet geopend!!
Ik gebruik MSN Messenger 6.2 Natuurlijk is er ook de Windows versie op mijn pc. Ik denk dat die Windows-versie gebruikt wordt in bovengenoemd geval.
Zien de mensen in mijn MSN lijst mij als online?
Ik wil eigenlijk geen MSN berichten ontvangen als ik mijn Messenger niet geopend heb!! En ik wil ook niet "online" lijken tegenover anderen als ik dus helemaal niet "online"ben!!!
Hoe kan ik dit dus voorkomen?

Groet...

vervolg...

Nu net gebeurt het dus weer!!
Ik ontvang een MSN Messenger bericht terwijl ik niets geopend heb!! Ik wil helemaal niet chatten nu!!!
help!!!

MSN, zal dan wel in je Tray draaien. ;) (rechtsonder in je beeldscherm zon msn poppetje)

Daarop rechter muisknop, afsluiten.

Als je beide versies hebt, deze een voor een ( apart) openen en kijken onder opties, of ze mee moeten openen als windows start.

Als je het niet begrijpt, meld je dan.

slofje:
Messenger 6.2 start niet automatisch op bij opstarten explorer!
Windows messenger: "Dit programma op de achtergrond laten uitvoeren" staat uitgevinkt!

Ik heb nu wel de volgende opties uitgevinkt:

1.meldingen weergeven als contactpersonen online zijn.
2.meldingen weergeven als een expressebericht wordt ontvangen.
3.meldingen weergeven wanneer email wordt ontvangen.
4. geluid afspelen als contactpersonen zich aanmelden of een bericht verzenden.

Zou dit helpen?

slofje, zo stond het bij mij ook ingesteld! En toch krijg ik die berichten binnen wanneer ik Messenger NIET geopend heb!.

1. gooi windows messenger van je pc af.
Windows messenger verwijderen
Ga naar start>uitvoeren en plak de volgende regels hierin en druk oke en je pc opnieuw opstarten:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
2.kijk eens in de instellingen van je taakbalk of dat poppetje van msn(windows of msn messenger)niet op altijd verbergen staat.
Het is maar een suggestie dus.

Maikel:

Windows messsenger eraf gegooid!! Bedankt.

Instelling in taakbalk: messenger altijd weergeven.

Ben benieuwd of ik nu nog berichten krijg wanneer ik messenger niet geopend heb. Ik laat het weten!!

Bedankt allemaal voor de adviezen.

:thumb:

Volgens mij werk je 4.7 msn nog op de achtergrond ..had namelijk hetzefde .ook al had ik me msn(6.2) niet aan staan ..toch kreeg ik melding van via msn

heb toen dit uitgevoerd. Star,Uitvoeren, " RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove " intype ..OK:thumb:

Geplaatst door slofje
Als je beide versies hebt, deze een voor een ( apart) openen en kijken onder opties, of ze mee moeten openen als windows start.

Als je het niet begrijpt, meld je dan.

dat dacht ik dus ook, vandaar mijn antwoord

Geplaatst door sweetsugarbaby

Ben benieuwd of ik nu nog berichten krijg wanneer ik messenger niet geopend heb. Ik laat het weten!!

Bedankt allemaal voor de adviezen.

:thumb:

Toch benieuwd of het nu goed is.
laat effe horen.

Geplaatst door sweetsugarbaby
Ik heb nu wel de volgende opties uitgevinkt:

1.meldingen weergeven als contactpersonen online zijn.
2.meldingen weergeven als een expressebericht wordt ontvangen.
3.meldingen weergeven wanneer email wordt ontvangen.
4. geluid afspelen als contactpersonen zich aanmelden of een bericht verzenden.

Zou dit helpen?

DIT MOET ZELFS HELPEN:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan