MSN Messenger doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben1981

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Geachte,

telkens als ik online ben met MSN Messenger dan gooit hij me zonder reden offline, ik krijg dan de melding dat ik al ergens anders met mijn account ben aangemeld!

Hoe kan dit, en zijn er meerdere mensen die dit probleem ondervinden?

Heb je toevallig de nieuwste Messenger gedownload? Dan heb je 2x een Messenger op je pc staan, 1 die er standaard in zat en die ene die je hebt gedownload. Waarschijnlijk start je "oude" messenger automatisch op en krijg je dus bij de nieuwe messenger de melding dat je aangemeld bent. Dus denk ik dat je de oude messenger het beste kan verwijderen of niet automatisch laten opstarten.

Geachte,

klopt inderdaad dat ik 2 versies heb, van de week heb ik MSN Messenger 6.1 gedownload en geïnstalleerd. Maar hoe verwijder ik dan de versie die al standaard op mijn pc staat (Windows XP HE)?

Knip en plak dit regeltje in start/uitvoeren en run het
rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Het kan ook zijn dat je daadwerkelijk ergens anders bent aangemeld. Dus dat iemand anders op jou account wil komen?

Geachte,

kan ik dan het beste mijn wachtwoord wijzigen, en hoe zou ik erachter kunnen komen of iemand op mijn account aanmeld?

Geplaatst door Ruben1981
Geachte,

kan ik dan het beste mijn wachtwoord wijzigen, en hoe zou ik erachter kunnen komen of iemand op mijn account aanmeld?

Je passwoord wijzigen is handig, en zo zie je ook meteen of iemand anders op uw msn kan komen!

Geachte,

ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.
Ik denk toch dat er 2 versies langs elkaar door lopen.
In Windows XP HE, zit al een versie standaard in het pakket, hoe kan ik deze verwijderen. Want ik werd 'verplicht' door onze vriendjes van Microsoft de versie MSN Messenger 6.1 te downloaden en te installeren.

Maar hoe krijg ik nu die standaard versie van mijn pc, of uitgeschakeld.

By the way, zijn er meedere mensen die dit probleem in het verleden hebben mogen ondervinden?

Geplaatst door Ruben1981
Geachte,

ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.
Ik denk toch dat er 2 versies langs elkaar door lopen.
In Windows XP HE, zit al een versie standaard in het pakket, hoe kan ik deze verwijderen. Want ik werd 'verplicht' door onze vriendjes van Microsoft de versie MSN Messenger 6.1 te downloaden en te installeren.

Maar hoe krijg ik nu die standaard versie van mijn pc, of uitgeschakeld.

By the way, zijn er meedere mensen die dit probleem in het verleden hebben mogen ondervinden?

Geplaatst door vanschagen
Knip en plak dit regeltje in start/uitvoeren en run het
rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

doe dat ff :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan