msn messenger downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sesand

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Als ik msn messenger wil downoaden krijg ik steeds dit bericht:

Er is geen viewer beschikbaar voor het type object dat u probeert te openen. Over dit object is de volgende informatie beschikbaar.

Adres van object: http://g.msn.nl/7MENL_NL/NL/SETUP9X.EXE

Type inhoud: application/x_msdownload

Mogelijke locatie van viewer: MicrosoftActiveX-galerie

--> Als ik dan op Microsoft Active X galerie kijk krijg ik een hele lijst van dingen die ik kan downloaden. ?Ik weet niet wat ik dan moet doenloaden om msn messenger te kunnen downloaden.

Kun je mij helpen?

messenger 6.2

Hoi Tarabass,

Ja, als ik op messenger 6.2 druk krijg ik hetzelfde als waarop ik het geprobeerd heb. En nu zegt hij nog steeds dat er geen viewer beschikbaar is. Dus ik weet nog steeds niet wat ik moet doen.

Groetjes Sesand

Met welke browser werk je? Internet Explorer toevallig? En heb je onlangs sp2 geinstalleert? Quicktime op je computer staan toevallig?
Wil dit eerst weten voordat ik verder ga met uitleggen!
Wat je ondertussen kunt proberen is het op te slaan met rechtermuisknop-->opslaan als...

ps: Werkt het ook niet in mozilla,opera enzovoort?

Laatst bewerkt:
help

Hoi Tarabass,

Sorry, maar ik ben niet zo'n computerfreak dat ik weet wat je met al die namen bedoelt.

Ja, ik werk met internetexplorer.
Ik heb geen quiktime maar wel een realplayer.
Wat is sp2??

Ik heb nu ook oudere versies van msn proberen te downloaden maar dan krijg ik ook steeds hetzelfde bericht dat ik geen viewer heb.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen,
Alvast bedankt,
groetjes sesand

Vraagje;heb je al geprobeert te downloaden met rechtermuisknop-->doel opslaan als...?

Kijk ook even in internet explore bij extra-->internetopties-->tabblad beveiliging-->klik op aangepast niveau.. Je krijgt dan een nieuw venster met een lijstje, zet hiet alles op aan/ingestelt en kijk of het dan wil!

Mozilla of firefox zijn andere browsers (zoals internet explore), waarmee je ook kunt internetten. Lukt het je wel te downloaden in deze browsers dan ligt het aan een instelling in internet explore!

ps:sp2=servicepack 2, de nieuwe servicepack van windows!

En volgens mij heb je deze active-x onderdeel nodig om te kunnen downloaden..

msn downloaden

Als ik download met de rechter muisknop krijg ik dit bericht:
"Internet Explorer kan van Launch Download
Interface wordt niet ondersteund
niet downloaden"

Wat betekent dit bericht??

Als ik naar mozilla of firefox ga moet ik dan eerst deze browser downloaden? Behoud ik dan wel Internet Explorer op mijn computer?

groetjes Sesand:(

Re: msn downloaden

Geplaatst door sesand
Als ik download met de rechter muisknop krijg ik dit bericht:
"Internet Explorer kan van Launch Download
Interface wordt niet ondersteund
niet downloaden"

Wat betekent dit bericht??

Als ik naar mozilla of firefox ga moet ik dan eerst deze browser downloaden? Behoud ik dan wel Internet Explorer op mijn computer?

groetjes Sesand:(
ja ik werk momenteel met firefox en IE
dit bericht duid er duidelijk op dat je service pack 2 hebt wat je kan doen is:
naar configuratie scherm gaan daar klik je op software dan zoek je service pack 2 op en dan klik je op verwijderen.

graag gedaan als dit het ook niet is hoor ik het graag:thumb:

servicepack 2

Als ik bij software op het configuratiescherm kijk staat er in het lijstje geen "servicepack 2". Dus wat moet ik nu doen?

groetjes Sesand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan