MSN-messenger en hotmail doen het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarinS

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Hoi hoi,

Ik heb een probleem want ik kan om mijn pc mijn msn of hotmail niet meer gebruiken. Ik had MSN-explorer erop staan en ook messenger apart. Bij messenger krijg ik telkens als ik inlog krijg ik daar het bericht: wachtwoord of aanmeldingsnaam kloppen niet. Terwijl dat allebei wel klopt. Wil ik mijn msn-explorer starten krijg ik: Het is niet gelukt je aan te melden een probleem met onze service of je internet verbinding. En als ik me wil aan melden via www. hotmail.com dan krijg ik: De Pagina kan niet worden weergegeven.

Het ligt echt aan mijn computer want op de pc van mijn zusje kan ik mijn hotmail wel openen en doet mijn msn het ook.
Ik heb mijn pc gecontroleerd op spy-ware en heb ook geprobeerd het programma eraf te halen en er weer opnieuw op te zetten. Het probleem is dan dat ik in de lijst met software msn-explorer of messenger niet kan vinden.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want weet zelf nu echt niet meer wat ik kan doen.

Groetjes Karin

Kom je wel op andere internet-sites?

Messenger staat ook niet in de lijst van software,dat staat in de lijst van Windows-componenten,dus dat klopt wel.

Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Ja internet doet het verder helemaal. Kan op alle sites komen en alles doet het verder! Dus snap niet waarom hotmail en msn het niet doen. Hoop dat je me kunt helpen.

Groetjesssss

Weet niet of het gaat helpen hoor,maar verwijder is je tijdelijke internet bestanden!
Ook even je ''temp'' map leeghalen.

Hoe kan ik dat doen??? (sorry maar ben niet zo handig met computers)

Onder "Extra" in Internet Explorer en dan "Internet opties..." en "Bestanden verwijderen"

Heb gekeken maar die map was al leeggemaakt (vorige week is een neef al langsgeweest en die heeft ook al wat geprobeerd)

Misschien toch iets heftigs met je harde schijf gebeurt,
klinkt waarschijnlig vervelend,maar mogelijk is het de enige optie als je je Windows is helemaal opnieuw installeerd,sorry...

Leo.

Ik heb hetzelfde probleem, en heb ook windows al eens opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt dus niet. Het moet iets zijn met de instellingen, maar wat?
Alles kan, surfen ed, alleen bij enkele websites krijg ik ook de afbeeldingen niet. En MSN doet het dus niet, ook de hotmailpagina kom ik niet op.
:(
Hellup!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan