MSN messenger en YAHOO messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb standaard de messenger van MSN. Pasgeleden had ik ook de messenger van YAHOO gedownload. Na enige tijd gebeurde er het volgende. Mijn systeem werd trager en het geluid viel na verloop van tijd uit. Kan de MSN messenger samenwerken met de messenger van YAHOO?? Of bijten deze twee elkaar?? Hoor graag van jullie of deze messengers samen kunnen of niet?

Groet,
Reindert

Als het dat als gevolg heeft kun je het antwoord wel bedenken. Hoewel YAHOO NIET van Microsoft is, zouden het vijanden kunnen zijn.

Bedankt voor het antwoord. En inderdaad, bij het aanhouden van deze twee messnegers, slaat mijn pc vast. Ik hou het voortaan op mijn msn messeger heb daar nooit last mee gehad.

spam op mijn messnger

hallo allemaal
ik krijg constand spam van iemand uit mijn messenger lijst het vorige wat er stond is deze you look like this http://gallery-support.com hot-meet-horny.com18.php
en de ander x staat er weer een andere link.en die gene is niet online wat moet ik daar tegen doen
gr rietvinkje

kom weer terug op wat ik schreef die kameraat uit mijn messenger die weet niet wat hij er mee aan moet.en vandaag heb ik zelf de knoop doorgehakt om hem uit mijn lijst te verwijderen maar zo juist kreeg ik weer spem terwijl ik hem uit de lijst heb gehaalt hoe moet ik dit nu oplossen
gr rietvinke

nee nee, Nod gewoon hele systeem scannen.
En anders gewoon inderdaad msn opnieuw installeren, helpt bijna altijd;)

ik heb mijn hele com gescant er zat 1 trojaans paard generic 13.jas inavg geeft dit aan
gevonden 1 verwijdert/herstel 1 het schermpje ernaast resident shield waarschuwing.kan ik nu alles gewoon weer afsluiten.en kan ik avg staan laten met de scan van nod gaat dit zamen

Ik snap niet helemaal wat je zegt, maar zolang jij denkt dat NOD32 en AVG samen gaan moet je het gewoon zo laten:).
Als msn nog steeds problemen geeft, moet je het compleet verwijderen en opnieuw installeren.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan