MSN Messenger helemaal van slag

• Onderwerp starter Onderwerp starter hub
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hub

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Na installatie van versie 7.5 heb ik een mega probleem.
Het werkte niet dus verwijdert en daarop opnieuw 7.0 geinstalleerd. Vanaf nu gaat het fout. Hij mist het unicows.dll bestand. Heb ik gedownload en vervolgens geplaatst in windows system en system 32 map. Toen werkte die wel echter DE POPPETJES EN ANDERE ONDERDELEN STAAN OP ZIJN KOP!!!:confused:
Ik heb ook geprobeerd Yahoo te installeren. Niet mogelijk: missing dll library vermelding.
Wat moet ik doen??
Ik heb al een paar keer alles grondig verwijderd.
Ook via Run:...........remove etc.
Ik heb messenger hard nodig. Ik zit in Afghanistan en wil graag met mijn vrouw chatten en cammen.
Please help me!!!!!!!

Geplaatst door hub Ik zit in Afghanistan en wil graag met mijn vrouw chatten en cammen.

Offtopic
Afstand tot server: ±113.65 km

Staat die server ook in afghanistan dan.. :p

Ik woon in Alphen maar kan ook vanuit Spanje op helpmij:(
Inderdaad behoorlijk offtopic en van geen waarde...:confused:

Hoi,

Probeer MSN Messenger nogmaals via start>configuratiescherm>software te verwijderen en navigeer daarna naar de 'MSN Messenger'-map die vermoedelijk in de map 'Program Files' staat (meestal gewoon op c: ).

Verwijder na deïnstallatie heel die map.

Installeer MSN Messenger nogmaals (heb je hem van de officiele site?).

Reactie Scarfinger

Hoi Scarfinger,
dit had ik reeds gedaan. Maar als ik 6.2 installeer dan zie ik alles rechtop, maar hij krijgt hem niet aangemeld.
(ik zit achter een proxy) Nu engelse versie 7.0 geinstalleerd, werkt maar veel staat op zijn kop.
Bovendien messenger poppetje rechtsbeneden in taakbalk is een vreemde icon. Beetje doorzichtig gekleurd poppetje. Niet zoals normaal, groen bij online.
Een herstelpunt werkt niet, mijn geheugen van dit was vol.Ik moet dus een manier vinden om een en ander recht te trekken.:confused:

Moeilijk en vreemd probleem.

Ben bang dat ik je niet verder kan helpen :(

Ook een register-tool gebruikt na deïnstallatie (bijv. RegCleaner of CCleaner)?

Heb je gescand zodat je zeker weet dat je systeem volledig virus- én spywarevrij is?

Ik doe soms een online scan bij Symantec.

Verder zou ik zeggen, probeer voorzichtig te zijn met bestanden in je systeemmappen (system en system32 enzo)! Persoonlijk blijf ik daar netjes vanaf.

Het is me niet duidelijk of je echt de officiele MSN Messenger-versie hebt. Ik denk dat dat best belangrijk is, want als je hem van een andere site hebt gedownload, kan er echt vanalles bijzitten (wat je niet wilt). De officiele download:

http://messenger.msn.nl

Proxy-instellingen heb ik helaas geen kaas van gegeten.

Iemand nog een idee?

Ik wil even iets meer informatie:
- Welke Windows heb je?
- In welke taal is je Windows?
- Waar heb je unicows.dll vandaan?

Kun je misschien een screenshot maken van de dingen die op hun kop staan?

:( Het is XP Home edition NL versie.
Ik heb de unicows.dll ergens, ik weet niet meer waarvandaan op internet afgeplukt.
Hoe maak je een screenshot?
De schermafbeelding staat op zijn kop en de transparante achtergrond. Bovendien ook de poppetjes, maar niet de namen!
Alvast dank voor je hulp!!!!!
Greetings from Kabul
Hub:thumb:

Zelfs Microsoft komt er niet uit.

:( Na raadpleging van de helpdesk van msn ben ik nog geen stap vooruit gekomen. Wat een ramp deze helpdesk:evil: Iedere keer een nieuw medewerker die niet leest wat je probleem is maar stomweg een automatisch antwoord verzend. Geef dan geen advies.
Ben nog niks opgeschoten. Alles staat nog gewoon op zijn kop. Een voordeel heeft het wel. Ik chat minder hahahah.

Dat Microsoft er zelf ook niet uitkomt is niet zo verwonderlijk. Ik zit ondertussen ook al 4 dagen met Microsoft te mailen vanwege een ander "probleem"

Ik heb even gezocht en kwam het volgende tegen:
My friend has the same problem and the following solution solve the problem
* A Windows Unicode file is missing from your computer.

To resolve the issue, please follow the below steps:

1. Remove MSN Messenger from your computer, and then reinstall MSN Messenger.

A. In the notification area at the far right of the task bar, right-click the MSN Messenger icon, and then click Exit.
B. Do one of the following depending on your operating system:

Microsoft Windows 98 and Microsoft Windows Millennium Edition

a. Click Start, click Settings, and then click Control Panel.
b. Double-click the Add/Remove Programs icon.
c. Click the Install/Uninstall tab in the Add/Remove Programs Properties dialog box.
d. Select MSN Messenger, and then click Add/Remove.
e. If prompted, click Yes to confirm that you want to remove the program, and then click OK.

Microsoft Windows 2000

a. Click Start, click Settings, and then click Control Panel.
b. Double-click the Add/Remove Programs icon.
c. Click Change or Remove programs, select MSN Messenger, and then click Remove or Change/Remove.
d. Select MSN Messenger, and then click Add/Remove.
e. If prompted, click Yes to confirm that you want to remove the program, and then click OK.

Microsoft Windows XP

a. Click Start, and then click Control Panel.
b. Click Add or Remove Programs, and then click Remove a program.
c. Click Change or Remove Programs.
d. From the Currently installed programs list, select MSN Messenger, and then click Remove or Change/Remove.

C. Download the Microsoft Layer for Unicode. Visit http://www.microsoft.com/downloads/...d7-ed06-4f0d-80a4-2a7eeaee17e2&DisplayLang=en Click the Download link.

D. Restart your computer.

E. Download and install MSN Messenger. Visit http://messenger.msn.com Click Download Now.

For additional online help, please visit http://messenger.msn.com/help
Bron: http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=23831

Ik raad je trouwens aan om de hele bron door te lezen.

Succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan