MSN Messenger vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Hey,

Telkens ik mij aanmeld op MSN krijg ik een berichtje dat de computer niet kan aanmelden omdat ik al op een andere locatie ben aangemeld.
Maar naar mijn weten heb ik nergens anders Messenger onder mijn naam geïnstalleerd.
Wil dit dan zeggen dat mijn computer gehackt is en indringers mijn password weten??

je moet eens chekken of windows messenger niet automatisch aanmeld en op de achtergrond wordt uitgevoerd.

greetz,

steveson

neen
hij meldt pas aan als ik verbinding maak met het internet

Geplaatst door Tibau
neen
hij meldt pas aan als ik verbinding maak met het internet
Weet je dat zeker?
Je hebt namelijk twee verschillende Messengers van Microsoft.
Windows messenger en MSN messenger.
De eerste wordt vaak vanzelf opgestart in WinXP.
(zit standaard in de installatie)

Ga eens naar;
Start>uitvoeren>msconfig>opstarten.
Kijk eens of ie hier tussen staat.

Ik heb Windows messenger uitgeschakeld via Software, onderdelen toevoegen en verwijderen in Windows in het configuratiescherm.

Bij msconfig staat bij services: messenger --> gestopt

nog even hier op terugkomend......

ik ben er uiteindelijk achtergekomen dat toen in MSN 4.7 geupgraded heb naar MSN 6.0 beide versies naast elkaar zijn blijven bestaan.
Een versie op de D schijf en wwn op de C schijf.

Nadat ik die versie 4.7 er handmatig afgegooid heb lijkt het probleem over.

vraagje:heb je mischien een nieuwere versie van msn erop gezet zodat er 2 versies op staan??

zijn van die grappige dingen :D

Nou nog de vraag of dit het is wat wij bedacht hebben.

groeten
Martin

PS die pot voetbal op TV (nu) is echt de moeite waard:
Real tegen Bayern

hallo, ik heb je vorige tread er even op nagelezen maar jij had dus dit probleem:

"Diegene die aangemeld kan wordn via de knop aanmelden blijkt altijd aangemeld te staan ook al is hij niet aangemeld"

maar dit is bij mij niet het geval, ik zit er maar met een persoon op en er is niemand aangemeld.
Ik krijg de foutmelding nadat ik verbinding heb gemaakt met het internet en messenger wil aanmelden.

Ik heb paar dagen geleden inderdaad messenger 6.1 geïnstalleerd (dus zogezegd heb ik 2 versies) maar heb wel windows messenger uitgeschakeld!
zie reactie boven

Ik heb windows messenger nu volledig verwijderd op de computer.

Bij msconfig staat in de map opstarten ook msn messenger (1x) maar dat zal dan waarschijnlijk de 6.1 zijn?

Zou het probleem nu opgelost zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan