MSN messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Hallo, zou iemand me kunnen helpen alsjeblieft? Mijn MSN messenger start opeens niet meer op. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik laat hem automatisch opstarten en dat werkte niet. Toen heb ik het met de hand geprobeerd en zelfs dat werkt niet. Ik weet ook niet welk versie ik heb, omdat ik hem dus gewoon niet kan openen. :evil:

WLinstaller

Download WLinstaller dan krijg je LiveMail (de opvolger van Outlook Express), Live Messenger en nog wat leuke opties.

Eric. :thumb:

Mijn computer zit al zo vol met van alles. Ik heb al schijfopruiming gedaan en hij zit nog steeds voor 3 kwart vol. En raak ik dan alle adressen kwijt?

Dus je krijgt het inlog-scherm niet, tja, mss helpt het opnieuw instaleren van msn wel, dat is toch niet zo een groot probleem,

Krijg je btw ook geen fout code?

Mijn computer zit al zo vol met van alles. Ik heb al schijfopruiming gedaan en hij zit nog steeds voor 3 kwart vol. En raak ik dan alle adressen kwijt?

Nee, je raakt niet al je adressen kwijt, je behoud gewoon je mail- acc enz.

Nee ik krijg helemaal niets te zien.
Hij wordt gewoon niet opgestart. Ik zie ook geen klein icoontje op mijn taakbalk. Die komt trouwens nu pas. Na een half uur! Hij is nu weer gewoon opgestart. Snap er helemaal niets meer van. We hebben versie 8,1.

Laatst bewerkt:
Sterker nog

Windows live mail importeert automatisch alles van Outlook express en je hotmail is voortaan ook gewoon binnen te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan