MSN Mobile aangemeld...contactpersonen offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

tazboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Goeienavond,

Ik heb sinds enige dagen een THC Touch met kpn abbonement.
Geen enkel probleem, alles werkte prima, tot afgelopen woensdag.
Ik zat ergens met mijn mobiel te chatten op msn. Tot de batterij op was en toestel uitviel.
Bij thuiskomst toestel op de oplader gegooid en weer aangemeld......
Echter, nu werkt MSN niet meer goed. Ik krijg mezelf wel aangemeld, maar al mijn contact personen staan offline.
Terwijl al wel 2x mensen tegen me gepraat hebben zien ze mij dus wel offline.

Hoe kan dit en wat moet ik doen om dit te fixen dat msn het wel weer goed doet?

Mvrgr.

Ik Ook!!!

Beste,

Ik zit dus met het zelfde probleem. Ik zie al mijn contacten offline staan. Terwijl ik zelf online ben. (mijn contacten zien mij ook online).

Als ik op mijn pc mij inlog is er geen probleem. Er zijn dus wel degelijk mensen online.

Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen...

Ik kan wel chatten met de mensen die online zijn. Maar het is een beetje gokken of ze wel degelijk online zijn. Want ik kan het niet zien.

Ik verbindt de HTC Touch met mijn wi-fi. Dit gaat vij snel voor dit toestelletje. En kost mij niets natuurlijk.

Help ons als je de oplossing weet.

Groeten.

Ik heb het opgelost op de volgende manier:

1. Je gaat naar het schermpje van je account (dus ook waar je je MSN naam kunt veranderen).
  2. Drukt dan op menu en vervolgens op accountwisselen.
  3. Nu worden alle gegevens van je account van je telefoon gehaald.
  4. Wanneer je dit gedaan hebt kunt je gewoon weer met dezelfde account inloggen en werkt het wel. Altans bij mij werkt het nu prima.

Ik had het probleem ook dat me contacten niet werden weergegeven. Bij mij werden maar 30 van de 80 contacten weergegeven. Nu ik dit gedaan heb werkt alles prima.

Blijkbaar komt het probleem vaker voor. Als je kijkt op de site van HTC, dan zie je dat er een patch beschikbaar is voor de Touch voor dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan