msn msgr bezet 100% cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvanEijk

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Na eerder een bericht geplaatst te hebben leek alles opgelost. Helaas na 2 dagen trad hetzelfde probleem op. Na het opstarten wordt ook gelijk msn gestart, rechtsonder in de taakbalk. Iedere keer wordt direct mijn cpu 100% bezet. Nadat ik het proces (msn) heb afgesloten en met de hand opstart komt het probleem niet terug. Of het echte probleem moet worden opgelost of ik moet ervoor zorgen dat MSN niet automatich opstart. Zelf geloof ik er niet echt in dat het echte probleem kan worden opgelost dus met de 2e optie, niet auto. opstarten zou ik als blij zijn.

Ga naar msn en klik op extra->opties->algemeen. Haal daar de bovenste drie vinkjes weg. Het kan zo zijn dat sommige automatisch weg gaan of grijs worden. Dat is geen probleem.

Daarna even toepassen en ok. Dan ben je als het goed is klaar. Even opnieuw opstarten en kijken wat er gebeurt.

Succes:)

Geplaatst door rve123
Ga naar msn en klik op extra->opties->algemeen. Haal daar de bovenste drie vinkjes weg. Het kan zo zijn dat sommige automatisch weg gaan of grijs worden. Dat is geen probleem.

Daarna even toepassen en ok. Dan ben je als het goed is klaar. Even opnieuw opstarten en kijken wat er gebeurt.

Succes:)

Zo op het eerste gezicht werkt het. Nadat ik MSN handmatig heb gestart geen 100% cpu bezetting meer.

Bedankt.

Controleer het voor de zekerheid even.

Ga naar start->uitvoeren en typ het volgende in:
Code:
msconfig
Ga naar het tabblad opstarten en kijk of daar msn of msnmsgr tussenstaat. Waarschijnlijk niet, maar dit is even als controle.

Succes en graag gedaan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan