Msn naam niet kunnen wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Ik heb sinds een paar dagen Windows Live Messenger op mijn Laptop geinstalleerd. Eerst kon ik gewoon mijn msn naam veranderen maar nu kan ik dit niet meer.
Nu ben ik naar de pc onder gegaan ( waar ook Msn Live Messenger opstaat ) Maar ook daar kan ik mijn msn naam niet wijzigen. Ik kan telkes als ik op toepassen of ok of op enter druk veranderd hij niet in de tekst wat ik er wil hebben staan. ( heb al vanalles geprobeerd. Gooi ik live messenger eraf en zet ik de oude msn erop ( 7.5 ) dan doet hij het wel.

Weet iemand dit op te lossen?

Groetjes

In het hoofdvenster van Windows Live Messenger (WLM) staat naast je naam een klein driehoekje.
Klik daarop en ga in het menu naar Persoonlijke instellingen.
In het venster dat nu geopend is, klik op Persoonlijke instellingen in de linkerkolom.
Onder Mijn schermnaam staat je huidige naam.
Wijzig die in de naam die je voortaan wilt voeren.
Klik helemaal onderaan op Toepassen en dan op OK.
In het hoofdvenster van WLM staat nu je nieuwe naam.

Ook dit heb ik vaker geprobeerd maar dit helpt niet.:(

Ik heb mij msn live plus gedownload. nu kan ik net de msn naam veranderen met de code": /nick ( en dan msn naam ). Maar het blijft vervelend dat ik het niet op de normale manier kan doen

Het schiet me nu te binnen dat ik een Hotmail Plus account had, dus die 20 Euro per jaar. Dat is nu omgezet in Windows Live Mail én Windows Live Messenger.
Zou dat de verklaring kunnen zijn? Anders heb ik geen idee.

Edit: ik kan de naam veranderen zonder "fratsen".

Laatst bewerkt:
Zou kunnen. Maargoed het probleem blijft. Ik heb nu msn live plus gedownload dus ik verander mijn nick met de code ( /nick ). Tis wat meer werk maar het lukt zo wel

Toch bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan