msn niet aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzo12

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
5
hallo, ik ben net nieuw hier ne ik heb een vraag:

laatst was mijn computer gehackt , ze konder door mijn internet heen komen, maar nu is dat allemaal over omdat we onze computer helemaal opnieuw hebben ge-installeert, maar stel voor,
ik download de msn, via deze link: http://get.live.com/messenger/config
edid download ik, start het op, installeer hem, tot ik bij de stap kom waar ik moet aanvinken wat ik nog meer wil installeren, dan vink ik messenger aan, en druk op ook installeren
dan staat er eerst wachten, en dan staat er dat hij neit geinstalleerd is, als ik dan b.v op help klick staat er dat er misschien te weinig ruimte is ( neit waar ) of dat firewall het uitschakeld ( ik heb firewall ookal uitgeschakeld voor de installatie)

maar nu zit ik met nog een probleem en ik weet neit of dit ermee te maken heeft,
bij automatishe updates gewoon van windows krijg ik de update:
KB898461: Update voor Windows XP
hiervan heb ik ook al aardig veel opgezocht, maar niets werkt,

WAT MOET IK DOEN!??
ik heb ookal java beste versie, windows media player en adobe flash player enzo..

ik weet het echt niet, alsjeblieft help me

alvast bedankt en groeten ,lorenzo!
 
Ik heb dit zelf niet gehad maar ik denk dat Msn zich verkeerd heeft geinstalleert dus ik zou proberen om het helemaal van de PC af te halen en het dan er opnieuw te installeren. Maar voor dat je het op nieuw installeert je PC even updaten. Daarna het opnieuw installeren.

Wat je dan ook moet doen is dat je voor de herinstallatie dit moet installeren: http://www.microsoft.com/downloads/...E1-9A67-4B99-A65A-069B79267856&displaylang=nl Je klikt gewoon in het gele vlak op doorgaan!! enne zet voor dat je MSN gaat installeren even je Firewall uit en virusscan maar daarna weer direct aan want beveiliging is erg belangrijk. Ga ook niet tijdens de installatie op het internet en schakel de verbinding uit na het downloaden van MSN....

Succes :thumb::cool:
Groetjes Vetblad
 
Laatst bewerkt:
allemala al lang gedaan, die site die jij mij stuurde heb ik ook al een paar keer gebruikt, ik ga het nog 1x proberen, eerst firewall uit, alles uitschakelen, die shizzle downloaden en opnieuw,

maar alsnog bedankt!

hopelijk nog iemand met een andere oplossing?:thumb:


groeten lorenzo
 
Nog een is: Meld dit bij Microsoft via een mail en leg alles compleet en goed uit zodat zij daar mis een oplossing voor hebben:thumb: enne in de tussen tijd eBuddy:D Maar naar mijn idee heeft java beste versie, windows media player en adobe flash player niet echt veel invloed op het programma Msn messeger maar ik denk echt dat het probleem ligt dat Msn een onderdeel niet goed heeft ginstalleerd.... maar wat het precies is??
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal, maar ik heb nu msn 7.5 gedownload en die doet het wel, alle andere versies werken niet, plus erop gezegt dus nu doet hij het alleen,,

die updat werkt nog steeds niet,..:(

ik kijk wel ff nog, misschien dat ik wel ff bel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan