msn niet toegankelijk na vastlopen pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb msn op mijn windows7-pc.
met dat besturingssysteem heb ik al een paar vastlopers gehad, ook als er maar weinig openstond. geforceerd opnieuw opstarten is het devies dan.
nu kan ik, na zo'n vastloper niet meer op msn komen. ik word verwezen naaar windows live ID. ik zou geen Id meer hebben. Maar op een andere pc kan ik er gewoon in. dus ik kom niet verder, hoe dit op te lossen?
graag hoor ik.
dank alvast

Misschien kan je heel MSN de-installeren en vervolgens weer herinstalleren?

Misschien kan je heel MSN de-installeren en vervolgens weer herinstalleren?

dank voor reactie.
ik heb dat ooit, lange tijd geleden, wel eens geprobeerd. dat lukte dus echt niet. totdat iemand mij er op attendeerde dat ik in een softwareregel een letter moest bijvoegen of weghalen (een van die twee). maar geen idee meer hoe dat zou moeten.
dus vraag: hoe doe ik dat?

dank voor reactie.
ik heb dat ooit, lange tijd geleden, wel eens geprobeerd. dat lukte dus echt niet. totdat iemand mij er op attendeerde dat ik in een softwareregel een letter moest bijvoegen of weghalen (een van die twee). maar geen idee meer hoe dat zou moeten.
dus vraag: hoe doe ik dat?

Misschien het installatiebestand waarmee je MSN hebt geïnstalleerd weggooien, zodat je echt volledig nieuw bestand krijgt. Ik weet niet precies wat die gene bedoeld met een 'softwareregel'. Zou je even moeten navragen.
Ik zou ook proberen MSN uit het 'register' van je PC te halen. En als je hem hebt verwijderd, meteen alle mappen die met de msn te maken hebben deleten.
Niks van Microsoft verder.

register

Misschien het installatiebestand waarmee je MSN hebt geïnstalleerd weggooien, zodat je echt volledig nieuw bestand krijgt. Ik weet niet precies wat die gene bedoeld met een 'softwareregel'. Zou je even moeten navragen.
Ik zou ook proberen MSN uit het 'register' van je PC te halen. En als je hem hebt verwijderd, meteen alle mappen die met de msn te maken hebben deleten.
Niks van Microsoft verder.

hoe haal je iets uit het register (dat zou ook voor de ruimte daar wel goed zijn als je ook andere zaken daar kunt weghalen toch?)

hoe haal je iets uit het register (dat zou ook voor de ruimte daar wel goed zijn als je ook andere zaken daar kunt weghalen toch?)

Nou voor de ruimte zou ik niks aanpassen. Je komt in het register door naar uitvoeren te gaan dan 'regedit' in te voeren. Let op, maak eerst even een back-up, voordat je iets sloopt.
HIER staat hoe dat moet.

misschien iets te ingrijpend?

Nou voor de ruimte zou ik niks aanpassen. Je komt in het register door naar uitvoeren te gaan dan 'regedit' in te voeren. Let op, maak eerst even een back-up, voordat je iets sloopt.
HIER staat hoe dat moet.

dag, dank voor je reactie. ik durf deze stap nog niet aan.
maar deinstalleren van msn is op gebruikelijke wijze niet mogelijk. ik heb via configuratiescherm in lijst geinstalleerde software gekeken maar daar staat het niet tussen! (nu herinner ik mij weer waar die letter voor was, daar kon je deze software zichtbaar mee maken, weet je het nu?)
graag een vervolgreactie
groet
htil

dag, dank voor je reactie. ik durf deze stap nog niet aan.
maar deinstalleren van msn is op gebruikelijke wijze niet mogelijk. ik heb via configuratiescherm in lijst geinstalleerde software gekeken maar daar staat het niet tussen! (nu herinner ik mij weer waar die letter voor was, daar kon je deze software zichtbaar mee maken, weet je het nu?)
graag een vervolgreactie
groet
htil

Sorry, de regel zegt mij niks. Het zegt mij ook niks dan je een software zichtbaar kan maken in de lijst van software. Meestal is een software niet zichtbaar als de software niet correct is geïnstalleerd. MSN staat bij mij ook niet in deze lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan