Msn onthoud geen emailadres en wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieb777

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
na de complete herinstalatie van mijn com¨puter werkt mijn msn niet goed meer. zowel de oude windows messenger als de nieuwe live messenger onthouden niet mijn emailadres en wachtwoord. als ik alles aan vink, msn aanmeld, hele programma afsluit en weer opstart dat weet hij het wel. zodra ik de hele pc opnieuw opstart is ie alles weer kwijt.
iemand een idee???

gr wieb

Dat kan, je pc schoont automatisch zonder dat jij het merkt op, als je op afsluiten klikt.

Je moet even kijken wat je cookies en Temporary Internet files doen, bij het afsluiten, waarschijnlijk taat in je internetbrowser ingesteld dat ie automatiosch opschoont bij het afsluiten

zelfde probleem

ik heb het zelfde probleem. allen onthoudt msn alleen mijn email en wachtwoord niet. de msn van iemand anders onthoud die wel. verschillen de dingen geprobeerd inclusief herinstalatie maar dat mocht niet baten.
als iemand antwoord weet tel me pleas.

Zelfde probleem hier.

Van de éne op de andere dag onthoud MSN niet mijn gebruikernaam en wachtwoord, ondanks dat deze opties zijn aangevinkt.

NIet veranderd in mijn systeem, ook worden cookies en temp. internet files niet verwijderd.

Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden?

Zelfde probleem hier.

Van de éne op de andere dag onthoud MSN niet mijn gebruikernaam en wachtwoord, ondanks dat deze opties zijn aangevinkt.

NIet veranderd in mijn systeem, ook worden cookies en temp. internet files niet verwijderd.

Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden?

ik niet. maar raar genoeg deed msn het een tijdje bij mij wel. ik ga er deze week mee bezig. ik probeer msn voledig te verwijderen. alles wat er bij hoort handmatig (registery alle temp files alles van msn) en dan een herinstalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan