msn op acer mini laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooie60

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
26
Ik heb een acer asire one D150 10 inch scherm
Heb msn erop gezet,gaat prima,maar als ik iets bij opties wil veranderen kan ik niet op 'toepassen klikken en oke????
Ik kom niet onderin het scherm? de bovenkant kan ik wel naar beneden slepen,maar kom niet bij de onderkant om het scherm naar boven te slepen?
 
Ik heb een acer asire one D150 10 inch scherm
Heb msn erop gezet,gaat prima,maar als ik iets bij opties wil veranderen kan ik niet op 'toepassen klikken en oke????
Ik kom niet onderin het scherm? de bovenkant kan ik wel naar beneden slepen,maar kom niet bij de onderkant om het scherm naar boven te slepen?

Naar ik begrijp kan je het onderste beeld niet zien.
Staat de beelresolutie wel op hoogst ?
Verder kan je msn venster verkleinen door op de bovenste rand te gaan staan tot je pijltjes ziet, dan wat naar beneden toe verkleinen, zo kan je daarna heel het raam zien als je het naar boven sleept.
 
Naar ik begrijp kan je het onderste beeld niet zien.
Staat de beelresolutie wel op hoogst ?
Verder kan je msn venster verkleinen door op de bovenste rand te gaan staan tot je pijltjes ziet, dan wat naar beneden toe verkleinen, zo kan je daarna heel het raam zien als je het naar boven sleept.

Dat had ik al als eerste geprobeerd (resolutie)en op de rand staan en met pijltjes verkleinen werkt niet.
Had inmiddels al antwoord,na instellingen veranderd te hebben op 'enter' drukken dat is hetzelfde als op 'toepassen en oke ' klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan