Msn opent niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Accez
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Accez

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Ik heb even vluchtig gekeken en ik vond mijn probleem niet.
Iemand die me wilt helpen?

Dit krijg ik als ik msn open:
Code:
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie.
Help me pls :love:

Heb je al geprobeerd om Windows Live Essentials opnieuw te installeren?

Ik heb even rondgekeken op andere forums, maar er blijkt nog geen echte oplossing voor te zijn. Je kan proberen om een systeemherstel uit te voeren, kies daar voor de datum waarop msn nog werkte.

Systeemherstel vind je via:
Start > Programma's > Bureau-accessoires > Syteemwerkset > Systeemherstel

Laatst bewerkt:
Ik heb even rondgekeken op andere forums, maar er blijkt nog geen echte oplossing voor te zijn. Ja kan proberen om een systeemherstel uit te voeren, kies daar voor de datum waarop msn nog werkte.

Systeemherstel vind je via:
Start > Programma's > Bureau-accessoires > Syteemwerkset > Systeemherstel

Dan verander ik mijn systeem fwa?

Niet echt wijzigen, gewoon terugbrengen naar een punt waarbij alles nog werkte. Je kan best wel een back-up nemen van de bestanden die je in die tijd gewijzigd hebt.

Niet echt wijzigen, gewoon terugbrengen naar een punt waarbij alles nog werkte. Je kan best wel een back-up nemen van de bestanden die je in die tijd gewijzigd hebt.

Doe ik niet.
Ik ben ervan overtuigt dat er een makkelijkere manier is.

Je kiest natuurlijk zelf wat je wel en niet doet he. :) Misschien zijn er nog anderen die je kunnen verderhelpen.

Verwijderen en een oudere versie installeren.
Er schijnen problemen met de laatste versie te zijn waar (nog) geen oplossing voor is.

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan