msn oranje blkjuh wil niet naar boven

Status
Niet open voor verdere reacties.

attjuh

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
hallo ik heb een vraaagje: als je windowsxp hebt heb juh onderin een blauw balkje en daar staan alemaal van die tekentjes in enzo.Als je msn opstart en je praat met meerdere personen tegelijk dan gaan die balkjes onderin knipperen ,nu is mijn vraag : mijn broertjuh heeft die balkjes die onderin oranje knipperen op ong.4/5 van het beeldscherm staan als hij dan bijv.met piet en klaas praat en hij heeft dat schermpje van piet er voor als klaas dan wat zegt gaat dat niet onderin maa op duzz die 4/5 van het scherm knipperen ik wil dat graag ook hoe moet dat..?

Laatst bewerkt:
Het gebruik van hoofdletters en leestekens wil ook wel helpen. Los van je taalgebruik begrijp ik nog steeds niet wat je precies bedoelt.

Hmm ik snap je probleem niet helemaal, maar probeer dit eens:

rechtermuisklik op de taakbalk> En dan vinkje plaatsen bij 'gelijk soortige knoppen gegroepeerd geven'.

ja maar als ik met de rechtermuisknop op de taakbalk klik komt er te staan: verplaatsen, formaat wijzigingen,minimaliseren,maximaliseren en sluiten en als ik gewoon op de taakbalk zelluf klik dan komt er te staan:werkbalken, vensters trapsgewijz ondelkaar en naastelkaar schikken,bureaublad weergeven,taakbeheer,taakbalk vergrendelen, en eigenschappen duzz dat wil nie..:confused:

Sorry was een sta vergeten.

Rechtermuisklik op taakbalk> Eigenschappen> En dan dat vinkje plaatsen.

sorry:o

dat was al aangevinkt duzz da helpt nie :confused: en het geef nie da juh da was vergetuh hoowr..;)

Welke MSN Messenger versie??
Wordt er gebruik gemaakt van Messenger Plus??

Heeft je broertje misschien zelf een idee??

Het is makkelijker als je iets minder in "msn-taal" praat. Niet iedereen kan dit goed lezen

versie 7.5 wel msn plus en mijn broertje had geen idee anders had ik het ook hier nie gevraagt

Laat je broertje aanmelden op zijn account.
Ga naar Plus->voorkeuren en klik op Back-up (linksinderin).
Kies voor exporteren en sla het bestand op. Meld af en ga naar je eigen account. Voer dezelfde stappen uit, maar kies nu voor importeren.

Succes:)

Geplaatst door attjuh
doet het niet:(
Even iets duidelijker graag.

Maakt je broertje gebruik van plug-ins voor Messenger Plus (plus->voorkeuren->plugins)??

Dat is mooi:thumb:

Wat was het "probleem"?? Plugin die was uitgeschakeld??

nee dat was het niet je moest gewoon 2 gesprekvensters openen dan klik je op plus dan ga je helemaal naar beneden daar staad:gegroepeerde gesprekken en dan klik je op:alle gesprekken groeperen en dan heb je het.

voor de mensen die het ook graag willen;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan