msn + outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Sinds kort heb ik msn :(
Nu staan de adressen ook in mijn outlook expres met dus als resultaat dat sommige adressen er dubbel instaan, na dus de msn adressen uit mijn outlook gegooid te hebben was ik alle adressen in msn ook kwijt :(.
Hoe verwijder ik de emails van msn uit mijn outlook zonder dat ze uit msn verdwijnen.
Hoe voorkom ik dat als ik outlook opstart msn ook mee opstart ??

Ik heb alles al uit gevinkt wat ik kon vinden in de opties van msn, maar probleem blijft :(.

Uit je OE zou je ze gewoon kunnen verwijderen. Er is maar 1 probleempje, ze worden weer teruggeplaatst als MSN en OE samen opgestart zijn. Dit kun je helaas niet veranderen.

Kijk even of MSN in je opstart staat.
start/uitvoeren/msconfig en vinkje weghalen voor msmger of zoiets. Je herkent het wel.

Ga naar regedit en daarna naar : [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express] daar zie je de sleutel 'hidemessenger' staan. Verander die waarde naar 2.

Dan moet het goed wezen. :)

Dan schiet ik met verwijderen dus niets op

In mijn msconfig staat tie niet meer omdat ik opstarten als windows opstart uit gevinkt heb.

Ik ben je rijtje door gelopen in mijn register maar geen hidemessenger gevonden.
Ik draai ME mischien dat het er daarom niet instaat ?

Van Kleinkramer kreeg ik in deze tread een registerwijziging. Die zou je ook kunnen gebruiken als je geen hide messenger ziet.

Ik heb het aan het register toegevoegd maar of het helpt ? msn start nog wel mee op als ik outlook opstart maar meld me niet meer aan maar ik heb het regeltje "automatisch aanmelden bij msn messenger uitgevinkt"
Maar er is dus geen mogelijkheid om die msn accounts in mijn outlook te verwijderen en ze wel in msn te laten staan ??

Ja, dat was je uitgangspunt. Ik heb geen idee. Zoals je las heb ik weer andere problemen met Windows Messenger. Eigenlijk is het raar. Als je eens je adresboek exporteert dan zit je blijkbaar al in de problemen met MSN.

ik ben er klaar mee met dat hele msn gedoe
Ik ga weer terug naar de goeie ouwe icq :)

tnx voor de hulp in ieder geval

Geplaatst door dubbele
ik ben er klaar mee met dat hele msn gedoe
Ik ga weer terug naar de goeie ouwe icq :)

tnx voor de hulp in ieder geval

Raar dat exact dezelfde register instellingen bij mij wel werken...?

Ja, ik ben er ook nog steeds niet uit ondanks dat reg file van Kleinkramer.
Ach ICQ is ook veel leuker!!!

Geplaatst door Elisa
Ja, ik ben er ook nog steeds niet uit ondanks dat reg file van Kleinkramer.
Ach ICQ is ook veel leuker!!!

Het ICQ protocol is inderdaad stukken beter dan dat van MSN, maar veel mensen vinden ICQ te moeilijk of denken dat het te moeilijk is.

Ikzelf gebruik Trillian icm MSN en ICQ. :)

Het eerste programma dat mijn zus uit Canada bij mij installeerde was ICQ en ik wist echt weinig van de computer. En dat was nog in het Engels. Tegenwoordig ook in het Nederlands. Zeker gek dat mensen denken dat het moeilijk is. Ik wisselde wel foto's uit maar ik hoorde dat je ook heel goed files kunt uploaden. Is dat sneller dan MSN of b.v. Winmx?

icq gaat nergens inzitten. tis even goed kijken maar na 20 minuten puzzelen heb je alles zo staan zoals jij het wil hebben
Ik denk dat het net zo snel is als msn qua uploaden en downloaden.

Geef mij maar icq dat vind ik nog steeds het beste proggie.

Ja, helemaal mee eens maar ik zet het er mooi niet meer op :) Zodra ik dat ding opstartte werd ik besprongen van alle kanten. :( Op het laatst voelde ik me meer een therapeute dan een gezellige leuterkont :cool:

je kan het zo instellen dat alleen degene die jij wil erin komen.

Ik heb geen last van vreemde mensen en emails en weet ik wat nog allemaal.

met msn is het toch ook zo dat iedereen erin kan komen als je een emaiadres heb ??

Volgens mij moet je dan nog wel toestemming geven of ze je online mogen zien.
Invisible kent ICQ ook op een andere manier maar dan blijf je voor iedereen onzichtbaar.
Ik had geen last van vreemde mensen op een enkeling na. Nee, de ellende begint pas als ze het allemaal gezellig vinden om met je te praten :rolleyes:
Dat jongt maar aan :D

Als je bepaalde personen op visible zet kunnen ze je gewoon zien als je je eigen op invincible heb staan.

Ja dat weet ik. Always visible.
Het is een leuk programma maar voor mij winnen Helpmij en de muziek het ;)

:)
okee helpmij en icq een gedeelde eerste plaats en daarna de spellen

welterusten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan