msn overgenomen door iemand

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietzoslim90

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Hallo iedereen,

Van een vriendin van mij is afgelopen vrijdag haar msn overgenomen door iemand, ze wou inloggen en kreeg de fout gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd was, nou leuk en aardig dus toen wou ze haar geheime vraag proberen te antwoord want het antwoord wist je nog ervan maar ook daar gaf die aan 'fout antwoord' en de andere optie was gegevens naar een alternatief e-mail adres sturen alleen ze had geen alternatief mail adres dus de gegevens wordt gewoon gestuurd naar de gehackte msn.

De volgende dag was ze werken en toen kwam ineens diegene online op haar account, nja eerst tege gepraat maar geen antwoord terug, ook gesmst naar diegene van wie de msn officeel is maar die was idd gewoon aan het werken.. Dus toen dacht ik het enigste wat ik kan doen is via het msn plus script ipget de ip achterhaalt,

Heb ipget later ook bij een aantal vrienden later geprobeerd of het ip klopte met het ip wat hun echt hebben en dat klopte gewoon allemaal, ook kon je met het programma zien waar het ip vandaan komt maar dat geeft wel redelijk vaak fout aan.

Dus in principe weet ik niet of iwe veel met het ip kunnen doen om erachter te komen wie het gedaan heeft, enigste wat ik kon zien was de locatie waar het ip vandaan kwam en welke provider (wanadoo) dus zal wel online zijn. Maar ze kent niemand die daar woont.

Wat kunnen we nu het beste doen om het wachtwoord terug te krijgen?

Bij voorbaat dank,
Nietzoslim90

Hallo helpmij,

Weet iemand trouwns de e-mail of website waardoor ik contact op kan nemen met hotmail/live zodat diegene zichzelf kan bevestigen bij hotmail en zo misschien der wachtwoord terug krijgt. (Mag ook in een PM bericht gestuurd worden)

Bij voorbaat dank,
Nietzoslim90

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan