Msn plus???????en w8woord!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb een probleem met msnplus.
Eerder bij w98se moest ik eerst een ww ingeven en kon dan pas msn aanmelden!
Nu (ik XP heb) kan ik al op aanmelden klikken en dan "zit"ik op msn, ik wil echter eerst weer met ww aanmelding alvorens op msn te kunnen??
graag jullie antw?

Ha die Beer!
Als je de oplossing van JP gebruikt zoals in die thread is aangegeven, dan betekent dat wel dat ook je aanmeldnaam niet meer wordt onthouden en dat je die dus iedere keer in zijn geheel moet intypen én je wachtwoord ook.

Volgens mij is dat niet wat Bart bedoelt.

Als je in het venster van msn messenger klikt op de button "aanmelden", dan opent een klein venster waarin je normaal gesproken je aanmeldnaam en je wachtwoord moet invullen. Onderaan in dat venster zie je staan: "automatisch aanmelden". Dat moet NIET aangevinkt zijn

In msn zelf klik je op extra>opties>algemeen
en daar moeten alle opties onder 'aanmelden'zijn uitgevinkt.

Als je je hotmail vanuit je msn ook wilt beveiligen met je wachtwoorde moet je ook op het tabblad privacy aanvinken "altijd om wachtwoord vragen bij het gebruiken van Hotmail"

En als je dan nog automatisch zonder ww in te geven wordt ingelogd dan weet ik het ook niet meer :confused:

Laatst bewerkt:
Mama,

bart moet nu op een button klikken en dan heeft ie MSN, alleen dat wil ie niet, hij wil eerst een WW kunnen in tikken, dat was volgens mij jouw vraag ook in de vorige topic?

Geplaatst door P@sbeer
Mama,

bart moet nu op een button klikken en dan heeft ie MSN, alleen dat wil ie niet, hij wil eerst een WW kunnen in tikken, dat was volgens mij jouw vraag ook in de vorige topic?

Was o.a. aan de orde maar ook:
Ik wilde niet dat alle inlognamen bewaard werden en te zien waren op het moment dat ik mijn gebruikersnaam intypte

koky
Member

Geregistreerd sinds: Sep 2002
Afstand tot server: ±17.43 km

Hallo,

om de aanmeldingslijst te wissen:

wis de map "credentials" uit de map:

C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\

heropstarten en de aanmeldingslijst in msn is leeg!

opmerking:
zorg dat de optie "alle verborgen bestanden en mappen weergeven" in verkenner geselecteerd is, anders vind je de map niet.

Dit werkt wel bij mij teminsten

---------------------------------------------------------------------

Bovenstaande werkte perfecto bij mij.

bedankt.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan