MSN plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

00Hunter00

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
233
Heb pas iets gehoord over dit programaatje, maar was benieuwd wat anderen er van vinden/over gehoord hebben.

Is het iets dat waard is om te gebruiken?
 
meningen over verdeeld hoor ik! m,n dochter vind het wel leuk, haar vriendin weer niet. dus probeer het zelf eens!:D
 
Ik vind het zeer relaxed >> log bestanden wanneer je weg bent kun je automatisch een bericht laten terug sturen als iemand tegen je praat enz. http://www.mess.be/ kun je hem downloaden
 
Ik vind het niet de moeite waard, maar het geeft inderdaad een aantal opties extra

groeten Oossie
 
Heel veel van mijn msn contacten gebruiken het wel. Ik vind het zelf een erg irritant programmaatje. Vooral omdat, als je msn+ niet hebt, allemaal tekens krijgt in namen en berichten wat dan een kleur moet voorstellen. Maar die kleur zie je niet.

Het enige wat je er zo ongeveer mee kunt is wat met kleurtjes stoeien en wat afwezigheidsberichtjes.
 
er zit wat mij betreft een hele hoop onzin in, maar het opslaan van chatlogs vind ik dan weer wel prima...

wat ICQ toch al weer een jaar of 6/7 (?) heeft, moeten ze bij M$ nog steeds uitvinden.... :rolleyes:
 
Je kan in de gewone msn ook wel gesprekken opslaan. In het gespreksvenster: Bestand --> Opslaan
 
Programma is aardig, leuke tooltjes erbij.
 
Leuk programmatje, dat is mijn mening. Voor de rest is het niet zo gek veel hoor
 
Zorg ervoor dat je de allernieuwste download! Met de oudere versies kunnen ze je PC laten crachen.
 
Geplaatst door XP_PC
Zorg ervoor dat je de allernieuwste download! Met de oudere versies kunnen ze je PC laten crachen.

Wie is ' ze '? Mensen uit je lijst of de makers van het desbetreffende programmatje
 
Ow dan moet je wel hele naaierige vrienden in je lijst hebben staan
 
Neuh, per ongeluk verkeer commando invoeren. Of iets te veel typen en weg MSN :).
 
OK, meningen zijn dus een beetje verdeelt, maar over het algemeen is het een aardig proggie, zolang je de nieuwste versie maar gebruikt.

Nou, misschien doe ik het, maar m'n PCtje is wel lekker snel nu, dus ik wil er eigenlijk niet al teveel spul op zetten.

Ik denk er nog ff over na, maar alvast bedankt luitjes. :thumb:
 
Ik wilde net zeggen. En zoveel ruimte neemt het nou ook niet in. De post, over het inbreken op iemand computer gebeurt ook 1 op de triljoen keer volgens mij. Ik had er nog nooit wat van gehoort. Je kan het toch gewoon ff proberen, het is zo weer verwijdert hoor.... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan