MSN-privacy contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
78
hoii , ik heb een vraag :rolleyes:
Als je op msn naar je persoonlijke instellingen gaat. Uit het tabblad Privacy aanklikt, zie je de contactpersonen die je gebloked en/of verwijderd hebt.
MIjn vraag is daarom ook, hoe kan ik die contactpersonen uit privacy verwijderen???:confused:
 
Zolang dat een adres in je lijst staat, staat het ofwel in de linkse (geaccepteerd) ofwel in de rechtse kolom (geblokkeerd) van privacy.

Bedoel je dat je iemand uit je contactpersonenlijst hebt verwijderd en die toch nog bij privacy in 1 van die kolommen staat? Lijkt me raar.

James:)
 
yep..
ik heb ze in mijn lijst gewoon verwijderd.. maar in privacy kan je zien wie je verwijderd en of gebloked hebt..

ik wil niet dat me vriend ze allemaal ziet :D
hij is erg jaloers :rolleyes:
vandaar dat ik ze wil verwijderen
 
Geplaatst door engeltjex
yep..
ik heb ze in mijn lijst gewoon verwijderd.. maar in privacy kan je zien wie je verwijderd en of gebloked hebt..

ik wil niet dat me vriend ze allemaal ziet :D
hij is erg jaloers :rolleyes:
vandaar dat ik ze wil verwijderen

Deze vraag is al eerder langsgeweest.. Tot nu toe heb ik geen oplossing gezien.
 
Je kan je contactpersonen wel verwijderen, maar als er aan de andere kant een oproep wordt gedaan komt het gewoon weer terug.
 
hoe bedoel je dat precies??


in die tabblad privacy??


krijg die contactpersonen daar niet weg hoor
 
Topicstarter bedoelt dat zij graag de contactpersonen, die bij de instelling bij tabblad 'privacy' staan, uit díe lijst kan halen.

Het lukt mij wel bij sommigen om deze uit die lijst te halen, maar ook weet niet bij allemaal :confused:

Ik doe gewoon rechtermuisknop en dan kies ik voor Verwijderen, als die beschikbaar is..

Contactpersonen die je uit je lijst gegooid hebt én geblokkeerd hebt kan je niet uit de lijst verwijderen, contactpersonen die je alleen uit je lijst gegooid hebt, kan je (volgens mij) wel uit die lijst bij 'Privacy' halen..

Offtopic:
Ik wil me niet met jullie relatie bemoeien, maar je vriend gaat toch niet kijken welke contactpersonen je in je in je lijst hebt gehad?
Als ie dat wel doet, dan is hij goed van vertrouwen :rolleyes:
 
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Die map... zou dat daar dan nog in verborgen zitten?
Misschien dat iemand hier op kan verderbouwen?:)
 
contactpersonen verwijderen

Nu blijkt dat ik ook geen contactpersonen kan verwijderen in Msn 7.0, tabblad Privacy.
Functie rechtermuisknop- verwijderen is niet beschikbaar.
 
Is er nog geen oplossing? :mad:

Ik heb diverse x alles geprobeerd, van verwijderen map Credentials, verwijderen msn in software, opnieuw opstarten, nieuwe download en install maar geen resultaat. :confused:
 
Het enige wat je denk ik kan doen, is ze heel even uit block te halen en ze daarna te verwijderen in je lijst.

James:)
 
Had ik ook al gedaan.

Maar met heel veel geduld en speurwerk heb ik eindelijk "de oplossing", met resultaat.

Als je adres nog toegevoegd is bij je contactpersonen, kan je de desbetreffende personen "niet" verwijderen in de geaccepteerde lijst. :D
 
jup das waar:p enige oplossing is dan om een emailbericht te sturen naar diegene die je kwijt wilt met het vriendelijke verzoek om je te verwijderen:p
 
Geplaatst door skelle
jup das waar:p enige oplossing is dan om een emailbericht te sturen naar diegene die je kwijt wilt met het vriendelijke verzoek om je te verwijderen:p

hoezo dus jij zegt nu degene die nog in je privacy staan die je niet wegkan halen komt omdat je nog in hun lijst ataat lijkt me vaag?
 
Is het niet eerder logisch dat je hem/haar even terug toevoegd aan JOUW lijst en daarna terug verwijdert?

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan