msn probleem Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

hlcsvdw

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2002
hee kan iemand me helpen ik heb een vervelnd virus!

het virus stuurd een link naar iedereen als ik me aanmeld met daarin een youtube site ...
ik heb al verschillende scanners er over gehad maar ik verwijder hem dan en als ik de pc op start dan geeft de pc weer aan dat ik een virus heb... het volgende word dan ook weer gegeven:

ehSched. exe

V. BS malware. gen

en iets met a\bat

kan iemand me helpen?:confused:

scan hier eens mee, het is een hele goede scanner vind ik zelf. Je moet ff installeren en dan SNELLE SCAN doen (eerst ff updates doen). http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

gekopieerd van een site:

.

Download Malwarebytes'
Dubbelklik mbam-setup.exe en kies voor "Next" om de tool te installeren.
Als de installatie voltooid is zet je vinkjes bij "Update MalwareBytes' Anti-Malware" en bij "Launch MalwareBytes' Anti-Malware".
Druk daarna op "Finish".
Kies in het hoofdscherm voor de tab "Scanner" en selecteer het keuzerondje "Perform full scan".
Druk op de knop "Scan" en zorg dat al je harde schijven/partities aangevinkt staan.

ik heb op verschillende forums gelezen als je dit doet dat je dan geen msn virus meer hebt. (word ook vaak aangeraden op hijackthis.nl
mvg

Laatst bewerkt:
Weet niet zeker of 'ie hem helemaal weg krijgt maar je kunt het zeker proberen.
Is een goede scanner.

bedankt

jongens het is gelukt hellemaal top en bedankt!:thumb:

dus deze kan gesloten worden

Mooi.
je mag hem zelf nog even op opgelost zetten, rechts onderin.

Als je nog klachten hebt zou ik alsnog een logje posten maar als het opgeruimd is, is dat niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan