Msn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

scorpion15

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
6
Ik heb een netwerk van 2 pc's en ik heb winproxy versie 1.5.2 daarop staan. Maar ik kan maar op 1 pc op msn hoe kan ik dat veranderen?? ik heb windows 98
 
Normaal

Hoi,

Is normaal dat je maar met 1 msn op msn kunt aangezien het niet twee connecties ondersteund. Is niet anders, tenminste ben er zelf ook nog niet achter gekomen.. wat ik wel gemerkt heb is wanneer je de ene computer msn aan hebt te staan, en dan weer aanmeld dat ie de ene afmeld.
 
weet dat het met een router in ieder geval wel werkt
 
Maar ik kan maar op 1 pc op Msn, op die andere lukt het helemaal niet, ook niet als die andere msn uit staat.
 
MSN maakt van een bepaalde poort in de communicatie gebruik, met 2 pc's naar buiten op die ene poort kan problemen geven. Dit kan de mogelijke oorzaak zijn.
 
Al eerder aangegeven, een router aanschaffen. Dan kunnen 2 of meerdere tegelijk op Internet zonder dat de andere pc aan hoeft te staan, en kunnen ze ook gewoon tegelijk MSN-en
 
msn

Ik heb wel een switch tussen de pc's liggen kan het dan wel of maak dat niet uit??
 
Een router is tevens een switch en Hub, heeft soms ook nog een firewall erin zitten, en verdeelt de kabel, adsl of isdn. Hij is dus veel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan