msn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Hoi, mijn vriend heeft een probleem met MSN , hij wilde zich laatst aanmelden en toen kwam er te staan dat het niet meer kom omdat zijn wachtwoord te vaak foutief was ingetypt, dus we hebben het wachtwoord veranderd. De andere dag zat hij gewoon op internet en toen begon een vriend van hem tegen hem te "praten"via msn, hij had zich helemaal niet aangemeld, poppetje van msn stond ook niet onderin de taakbalk en toch stond hij online.

Wie o wie kent dit en heeft hier een oplossing voor.

Hoi,

Welk OS (besturings systeem) gebruikt je vriend???

Groeten Daan

besturings programma

Het besturings systeem is windows xp, home edition. Ik neem aan dat je dat bedoelt?

Dat bedoel ik idd ja.
In windows XP zit al een Messenger ingebouwd met de naam Windows messenger. Dat is dus iets anders als de MSN die kij en ik gebruiken.

Je moet deze versie verwijderen met een removal tool die ik in de bijlage zal zetten. (als dat lukt)

Na verwijdering kan hij wel MSN Messenger gebruiken.

Succes verder

Bijlagen

Hoi, dit bestandje kan ik niet gebruiken omdat het wordt afgeraden door Norton, maar ik neem aan dat het iets is als Dougknox of zoiets? Dat heb ik ook al gedaan, alles uit software gegooid en alles er nieuw opgezet, hielp ook niet. Via config msn ook uitgevinkt, helpt ook niet en het rare is, wij delen de pc en aan mijn kant gebeurt het niet meer, aan zijn kant dus wel. En toen dat gesodemieter begon met dat wachtwoord had ik zoiets van, hier klopt iets niet.....ik weet niets van hackers of zo maar kreeg wel het idee dat iemand met m'n vriend z'n msn naam en gegevens zat te knooien.

Hoi,

Het is een script die register vermeldingen van XP Messenger verwijderd. Het kan idd dat Norton het afraad, maar het is veilig.
Bij mij werkte het iig.

Ik heb trouwens daarna MSN verwijderd en weer geinstalleerd. Hierna kon ik MSN op de gewone manier gebruiken

Dat met die hacker....ik zou niet weten hoe dat op te lossen.

Mischien iemand anders met een oplossing???

Groeten Daan

:) Ok ik zal het zo proberen met dat bestandje. je wordt in ieder geval hartelijk bedankt voor je reacties en je hulp en als iemand nog iets weet ivm met een hacker, please let me know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan