MSN Probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrTon

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2010
Hallo,
Ik heb nogal een groot msn probleem, namelijk het volgende:
Ik gebruik windows 7 en kreeg 2 dagen geleden een vraag om die Windows essentials te updaten en toen had ik ook meteen die MSn erop. Ik vond deze niet fijn dus heb ik geprobeerd om hem eraf te gooien maar dit is niet helemaal gelukt, wand als ik nu weer MSN 9.0 erop wil zetten krijg ik een bericht dat er al een nieuwere versie van msn opstaat terwijlm ik hem via configuratiescherm en msn verwijder tools al geprobeerd heb te verwijderen. Dus toen dacht ik dan toch maar die Essentials maar als ik die instaleer staat er dat ik .dll bestanden niet heb en die toen geinstaleerd maar hij kon zo een .dll bestand niet lezen ofsowiets en toen heb ik hem maar weer verwijderd. Maar ik zit nu zonder MSN, kan iemand mij nu verderhelpen hoe ik MSN 9.0 er weer opkrijg?:o

Alvast bedankt, Ton.

Laat CCleaner nog even lopen, daarna ga Hier heen.

Daar heb ik mijn MSN 9.0 versie vandaan, omdat ik 2011 waardeloos vind.

Als hij weer vraagt om te updaten naar 2011 via Windows Update, vink hem dan uit en zet hem dan op "Verbergen" bij de updates.

Laatst bewerkt:
KAn iemand mij verder helpen of is dit probleem niet eerder voorgekomen?

Een vriend van me had dit probleem eerder, hij heeft uiteindelijk toch maar z'n Windows 7 opnieuw geïnstalleerd, probleem was daarna opgelost :)

Is er een tooltje of iets dergelijk waarmee ik bestanden er na de reinstalatie van win7 weer makkelijk en snel op hun oude plaats terug kan zetten en dus niet verloren gaan?

Ik heb windows7 maar opnieuw geinstaleerd en alles werkt weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan