Thundersheep
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 nov 2008
Ik heb wat teruggelezen, maar werd er niet veel wijzer van daarom wil ik even persoonlijk advies vandaar dat ik mijn verhaal hier nu ga doen.
Tijdje geleden had ik 1 van de msn 8 series. Ik meende 8.5 beta.
Omdat dit een beta was werd er van mij verwacht de nieuwe 9.0 beta te installeren om zo verder te kunnen "genieten" van de windows live messengers.
Nu ik 9.0 opstartte was er nog geen msn plus... dompertje en niet zo'n kleine ook. Ga me neit vragen waarom ik het nodig heb dat is gewoon persoonlijke smaak/mening en interest.
Met Resource Hack kon ik wat functies terughalen maar niet alles (van msn plus)
Ik besloot dus de 9.0 er af te gooien en een gewone 8.0 of 8.5 versie te nemen. Maar toen ik die wilde installeren begon hij moeilijk te doen dat er nog bestanden op zouden staan dus ik heb voor zover ik weet alles er af gegooid van windowslive.. scanners,toolbars,messenger,plus etc.
Daarna heb ik het opnieuw geprobeerd.. weer niet
opnieuw opgestart nog steeds niet.
Lukt me niet om 8.0 of 8.5 er opnieuw op te krijgen.
volgens mij zitten hier meer mensen mee.
Iemand een idee/oplossing?
mvg,
sheep
Tijdje geleden had ik 1 van de msn 8 series. Ik meende 8.5 beta.
Omdat dit een beta was werd er van mij verwacht de nieuwe 9.0 beta te installeren om zo verder te kunnen "genieten" van de windows live messengers.
Nu ik 9.0 opstartte was er nog geen msn plus... dompertje en niet zo'n kleine ook. Ga me neit vragen waarom ik het nodig heb dat is gewoon persoonlijke smaak/mening en interest.
Met Resource Hack kon ik wat functies terughalen maar niet alles (van msn plus)
Ik besloot dus de 9.0 er af te gooien en een gewone 8.0 of 8.5 versie te nemen. Maar toen ik die wilde installeren begon hij moeilijk te doen dat er nog bestanden op zouden staan dus ik heb voor zover ik weet alles er af gegooid van windowslive.. scanners,toolbars,messenger,plus etc.
Daarna heb ik het opnieuw geprobeerd.. weer niet
opnieuw opgestart nog steeds niet.
Lukt me niet om 8.0 of 8.5 er opnieuw op te krijgen.
volgens mij zitten hier meer mensen mee.
Iemand een idee/oplossing?
mvg,
sheep