msn probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thundersheep

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Ik heb wat teruggelezen, maar werd er niet veel wijzer van daarom wil ik even persoonlijk advies vandaar dat ik mijn verhaal hier nu ga doen.

Tijdje geleden had ik 1 van de msn 8 series. Ik meende 8.5 beta.
Omdat dit een beta was werd er van mij verwacht de nieuwe 9.0 beta te installeren om zo verder te kunnen "genieten" van de windows live messengers.

Nu ik 9.0 opstartte was er nog geen msn plus... dompertje en niet zo'n kleine ook. Ga me neit vragen waarom ik het nodig heb dat is gewoon persoonlijke smaak/mening en interest.
Met Resource Hack kon ik wat functies terughalen maar niet alles (van msn plus)

Ik besloot dus de 9.0 er af te gooien en een gewone 8.0 of 8.5 versie te nemen. Maar toen ik die wilde installeren begon hij moeilijk te doen dat er nog bestanden op zouden staan dus ik heb voor zover ik weet alles er af gegooid van windowslive.. scanners,toolbars,messenger,plus etc.

Daarna heb ik het opnieuw geprobeerd.. weer niet
opnieuw opgestart nog steeds niet.
Lukt me niet om 8.0 of 8.5 er opnieuw op te krijgen.
volgens mij zitten hier meer mensen mee.

Iemand een idee/oplossing?

mvg,

sheep

Je zegt dat je alles eraf gegooid hebt. Maar dan gok ik dat je bedoelt dat je alles gedeinstalleerd hebt.

Waarschijnlijk dat msn nog wat bestanden heeft achter gelaten. Kijk eens of er nog wat msn mappen staan onder:
- C:\Program Files\msn* <- ik weet niet of ze allemaal met msn messenger te maken hebben
- C:\Program Files\Common Files
- C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger <- let op Application data is een verborgen map

Pas wel op messenger is wat anders dan msn messenger, de eerste is namelijk de ingebouwde messenger in Windows XP (geen idee hoe dat bij Vista zit).

Inderdaad gedinstalleerd, maar daarna stonden de mappen er nog en heb ik ze er handmatig uitgeknikkerd, maar zal nog eens zoeken naar jou zoekopdrachten.

Jullie kunnen me ook helpen door natuurlijk de msn plus voor 9.0 te zoeken.. hoorde dat hij rond deze tijd zou uitkomen maar,...

Laatst bewerkt:
Pas wel op messenger is wat anders dan msn messenger, de eerste is namelijk de ingebouwde messenger in Windows XP (geen idee hoe dat bij Vista zit).

correctie:

WINDOWS messenger is die dat ingebouwd zit in windows xp en oudere windowsversies (vanaf 95 geloof ik al heette het daar om 1 of andere reden ook msn)
Daarna is dat MSN messenger geworden en die was enkel te downloaden.
MSN messenger is WINDOWS LIVE messenger geworden die standaard in windows vista zit.

Mogelijk zijn er ook registermeldingen achtergebleven. Deïnstalleer messenger (moest je ondertss hem weer hebben geïnstalleerd ofzo) verwijder alle bestanden en laat het register schoonmaken door bijvoorbeeld Ccleaner.

En als dat niet werkt, moet je gewoon wachten tot MSN Plus voor Windows live Messeger Verzie 9.0 uit is. . .

MVG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan