msn samsung star

Status
Niet open voor verdere reacties.

htmlcode

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
ik wil de samsung star 2. LET OP de 2! in de winkel zij een man dat hij geen msn kon, maar op het internet staat van wel, een andere vrouw zij dat hij wel kon maar heeeeeeeeeeeeel traag. wie heeft gelijk???

Denk dat MSN er gewoon op werkt.
Ofhet snel is.. ligt dat niet aan het pakket wat je erbij doet?

nee hoor, het moet via de wifi kunnen anders wil ik em ook niet...

op de samsung star2 staat: multi-IM 2.0
hiermee kan je msn'en ervaring heb ik er niet mee.

Ik zou de Star niet nemen als ik jou was..
Ik heb hem ook [de gewone niet de 2] en is hartstikke sloom, loopt vast tijdens sms'en en tegelijkertijd muziek aan
en internet is inderdaad heel traag daarop [dus ff snel spieken in de klas via google zit er daarop niet bij:P]

natuurlijk is dit volledig mijn mening en ik wil je ook niet ontmoedigen.
maar als je voor de snelheid gaat raad ik je wel aan eventjes wat te sparen en bijv. een HTC nemen of een betere versie van de Samsung [galaxy S bijv.]

heb hem ook, hij is idd héél traag. muziek + internet en hij slaat vast.
YouTube is ook onmogelijk om te gebruiken. en internet met opera mini is het nog wel snel maar de internetbrowser die erin zit kun je inderdaad niet veel.
en msn. ik gebruik er die gedownloade app. best fijn maar traag met opstarten. toch maar voor een betere telefoon gaan zou ik zeggen

Ik heb de concurrent van samsung star, de lg cookie (of kp500) en die is nog slechter.
Dus had er spijt van dat ik de star niet had gekocht.
LG telefoons raad ik je dus ten strengste af.
HTC lijkt me wel een redelijek telefoon maar dan zit je al met androids volgens mij..

valt wel mee hoor. Je hebt de htc wildfire al vanaf 169 euro prepaid t-mobile.
Als je verder zoekt dan kan je nog wel meer vinden denk ik.

Oh dat valt wel mee.
Een blackberry kun je ook wel nemen trouwens, zit ook MSN op en facewbook, hyves enzo.
Maar blackbery is niet dikkevinger-vriendelijk :P
Of ik kan er gewoon niet mee omgaan XD
Pas dan wel op met je abonnement. Vooral bij vodafone, want het blijkt vaker te zijn dat "de automatische incasso factuur van uw rekening is mislukt"
En dan moet je toch wat bijbetalen of je blokkeren je abonnement.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan