Msn Search Toolbar Spyware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Msn Search Toolbar pop up verwijderen?

Hallo vraag me af of MSN SEARCH TOOLBAR ook een vorm van spy-ware is. Ik krijg dit vervelende toolbarretje steeds in beeld als ik msn opstart met de vraag of ik het wil installeren. Heel irritant! :evil:

HEB NOG STEEDS DAT VERVELENDE MSN TOOLBAR IN BEELD. IS ER NOU NIEMAND DIE WEET HOE IK DIT KAN VERWIJDEREN?

PS HEEFT NIKS TE MAKEN MET MSN + DIE IK AL ERAF HEB GEGOOID!
Zie bijlage!!

Laatste nieuws: heb uitgebreid gechat met medewerker van MSN. De bijlage die ik hier toon schijnt een hele oude te zijn. Het is een pop-up die niet van hun afkomt maar wel leidt tot hun site. Het is dus Spyware! Echter met mijn anti-spyware krijg ik het er niet af. Heb naast Cccleaner, ook spyware blaster en Ad-aware maar het schijnt dus een uiterst agressieve spyware te zijn! HET PROBLEEM LIJKT ZICH AUTOMATISCH TE HEBBEN OPGELOST. DENK DAT MSN HIER TOCH AAN HEEFT GEWERKT!

Bijlagen

• MSN SEARCH TOOLBAR.JPG
    MSN SEARCH TOOLBAR.JPG
    56,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
PJnijm zei:
Hallo vraag me af of MNS SEARCH TOOLBAR ook een vorm van spy-ware is. Ik krijg dit vervelende toolbarretje steeds in beeld als ik msn opstart met de vraag of ik het wil installeren. Heel irritant! :evil:

Heb je MSN plus geïnstalleerd zeker?

ik heb er geen last van bij msn plus
kheb hem ok niet geinstalleerd

Jouw antwoord is tegenstrijdig, je zegt dat je er geen las van hebt maar ook niet hebt geinstalleerd, tja.......

Wat hij bedoelt is dat wanneer je MSN plus installeert, je even moet opletten en het vinkje moet weghalen bij die Toolbar.
Dan wordt die niet geinstalleerd.

ik haal hem wel weg zo vaak gebruik ik hem toch niet bovendien hij staat al heel lang geinstalleerd en ik heb er nog nooit last van gehad maar krijg nu steeds te zien of ik die toolbar wil hebben.

PJnijm zei:
ik haal hem wel weg zo vaak gebruik ik hem toch niet bovendien hij staat al heel lang geinstalleerd en ik heb er nog nooit last van gehad maar krijg nu steeds te zien of ik die toolbar wil hebben.

Maar is het zoals je je start topic mns toolbar, of is dat een typfaut?

Patrick that's not good Dutch isn't? Begrijp niet wat je nu bedoelt. Heb het er nu afgeflik. en hoop het niet meer terug te zien. Het had dus niets te maken met installeren en aan- of uitvinken van de opties.

PJnijm zei:
Patrick that's not good Dutch isn't? Begrijp niet wat je nu bedoelt. Heb het er nu afgeflik. en hoop het niet meer terug te zien. Het had dus niets te maken met installeren en aan- of uitvinken van de opties.

Je praat in je eerste post over MNS SEARCH TOOLBAR. Dus vroeg me af of het MNS of MSN moest zijn.

Want volgens Google is er ook een MNS Toolbar.

Mvg P

PROBLEEM NOG STEEDS NIET OPGELOST BLIJFT MAAR KOMEN :evil:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat het niet opgelost is oke, maar je kan de Caps-lock uit laten. Dit komt namelijk als schreeuwen over op het internet.;)
(berichten aangepast)

Laatst bewerkt:
Mijn excuses, mijn cluppie heeft net ook verloren met 2 - 1. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan