msn server

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
de server van msn heefd een email aderes

weet iemand die

(waarom moet ik het hebben een vriend van mij zijn email is gehackt maar ik kan hem niet terug krijgen op de manieren hoe ik het normaal doe ) (dan moet het maar met een om weg ik heb een codec geleerd voor de msn server

ik kan de msn server misleiden , bijvoorbeeld: dat de msn server denkt dat ik een medewerker ben van msn zo kan ik het email aderes en het wachtwoord op vragen of veranderen (je moet wel zijn eerste wachtwoord weten om toe gang te krijgen tot zijn msn om het te kunnen veranderen,die jongen heeft mijn zijn eerste wacht woord geven) ik heb wel een email aderes van die server maar helaas gaf deze server geen andwoord weet iemand een andere emailaderes zo dat ik deze poging nog een keer kan uitvoeren

Eerlijk gezegd vind ik het maar een vreemd verhaal. .:rolleyes:
Als jouw vriend inderdaad een gehackt account heeft hoeft hij alleen maar simpelweg op de site te kijken.
Daar kan hij dan zijn e-mail account weer terug krijgen.

Als je hier zoekt op Falconetti (ruim een half jaar tot een jaar terug) dan zie je Falconetti dezelfde vraag stellen i.v.m. zijn dochters gehackte account.
Veel succes.

ik heb hier op deze site gezogt naar Falconetti maar kan er nix van vinden

wat kan ik u beweisen dat dit een eerlijk verhaal is

ik heb ook al contact op genomen met msn zelf die gefen nog geen andwoord

dan moet het maar met een om weg ik heb een codec geleerd voor de msn server

Maar natuurlijk... en de MSN server heeft een email adres.. om wat te kunnen? Te chatten?

Sterk verhaal, het komt op mij meer over van "Hoe hack ik een MSN / Hotmail account".

Tip voor de volgende keer: Geheime vraag gewoon invullen met onzin en een fatsoenlijk wachtwoord nemen.

Wij gaan hier iig niet servers "misleiden" of whatever.. valt onder hacken > niet toegestaan > dicht.

En doe alsjeblieft wat aan je Nederlandse taalgebruik, dit is niet te lezen.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan