msn sluit af bij gebruik webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustforlife

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.
Mijn webcam van Trust (spycam 300 voice) doet het perfect met het programma van de bijgeleverde software. Maar als ik op msn (6.1) ga en mijn webcam wil gebruiken sluit msn na ongeveer 10 seconden af.
Dit doet ook Yahoo en netmeeting. Cam doet het dus wel maar niet op msn en netmeeting??? En nu??
Kan iemand mij a.u.b. HELPEN??:( :mad: :(

Hoi,

De webcam van mijn broertje had daar ook last van.
Na de nieuwste drivers voor het apparaat geïnstalleerd te hebben, was het probleem opgelost.

Wellicht heb je hier wat aan.

Bedankt voor je reactie maar dat heb ik ook allemaal gedaan......
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH:evil:

ongeveer 't zelfde probleem

:(

hoi..

vandaag ook trust 380 aangeschaft... webcam doet het goed met bijgeleverde proggies..maar in msn ziet ie 'm niet eens! ik heb de laatste driver gedownload van de trust website..dus het lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen..

maar kan het liggen aan de usb poorten (daar heb ik absoluut gene verstand van , waar dan wel van zal je denken..:-)) maar de webcam is voor een usb 2.0. Volgens mij heeft mijn computer dat niet en ik krijg bij het aansluiten op een van de usbpoorten de volgende melding:

The Trust webcam is a HI-speed USB device and will function at reduced speed when plugged in to a non-HI speed port.

en daaronder staat: there are no HI-Speed USB host controllers installed on this computer.
er wrodt dan aanbevolen om het volgende te doen: you must add a hi-speed usb host controller to this computer to obtain maximum performance.
maar daar begrijp ik niet zo veel van natuurlijk. :-)

wie oh wie heeft er een tip..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan