msn sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
113
Gister hadden we thuis de router gereset omdat hij steeds problemen maakte met internet. Nou kan ik wel internetten. Maar hij meld steeds af bij msn. en dan doet hij het even 5 minuten en dan meld ie weer af. weet iemand wat k kan doen?

bedankt,

Jurrr
 
Kennis van mij eveneens dit probleem. Ze logt in op een wireless netwerk met uitstekende signaalsterkte maar per seconde wordt ze uitgelogd. Ik heb gegoogled en jij en zij zijn n
iet de enigen!! Helaas ook via google geen oplossing gevonden. Alles eraf gegooid en XP opnieuw erop gezet, helaas bleef het probleem bestaan, uiteraard is computer goed beveiligd. Waar kan dit in hemelsnaam aan liggen???
 
bij mij was het een probleem met de router. de router gaf aan dat alles goed werkte enz. maar nu heb ik sinds een paar dagen een nieuwe router en alles werkt weer goed. ik wil niet zeggen dat bij iedereen de router het probleem is maar je kan het wel proberen
 
Denk dat je internet er gewoon soms even uitligt.

Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde gehad, internet lag er gewoon 2-3x per uur een paar seconde uit waardoor ik dus uitlogde van msn. Ik merkte dit alleen niet tijdens het internetten omdat die pagina niet constant een verbinding nodig heeft.

Merkte het echter wel tijdens het gamen omdat ik een paar keer per uur disconnecte, erg irritant uiteraard.

Ik heb dit uiteindelijk opgelost door een nieuwe router te kopen omdat andere dingen niet werkte en ik helemaal gek werd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan