msn sprinkt weg als ik me aanmeld op andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
hoi ,

vriend van me heeft een probleem.
hij heeft drie pc waarmee hij via een router op het net kan en kan msn'en vanaf elke pc met een appart account.

nu heeft ie twee nieuwe pc's gekocht en aangesloten maar nu kan ie niet meer inloggen op msn met de drie pc's te gelijk , dus als ik beneden inlogt met zijn account en boven wil zijn dochter inloggen met haar account sprinkt zijn messenger uit en omgekeert .

wie weet er raad
groetjes
johnnu

Is altijd al zo geweest geloof ik hoor. Je kan volgens mij niet met meerderen tegelijk onder één account. (best logisch eigenlijk)

dat bedoel ik ook , onder verschillende acounts !!

hij heeft een router met drie pc's aan verbonden.

één pc voor hem met account jefklak@.......
twede pc met account voor dochter miesok@.......
derde pc met account voor andere dochter trienrok@....
( ik verzin maar wat accouts om het duidelijk te maken he )

wat loopt er nu fout dat voordien wel perfect ging ( hij had eerst ook drie pc maar heeft de twee oude vervangen door twee nieuwe pc's )
als ie nu ingelogt is met zijn account dus jefklak@... kan ie chatten dan gaat de dochter boven inloggen me miesok@... en dan floept hij (jefklak dus ) van zijn pc als ie dan beneden terug inlogt met jefklak dan floept boven de messenger weer weg van miesok enz...

pfff tis wel lang maar wel duidelijk nu denk (lol)

groetjes johnny

Ow ik dacht dat je MSN-accounts bedoelde...:D

Nee sorry, dan houdt et voor mij op.

ja het zijn ook msn accounts waar ik het over heb hoor.

internetten gaat gewoon wel

echt niemand die het weet we geraken er niet uit

moet wel iets corigeren hij kan onder en boven msn'en maar boven maar met één pc dus als de derde msn wil openen dan floept de andere boven uit

Geplaatst door a194645
ja het zijn ook msn accounts waar ik het over heb hoor.

internetten gaat gewoon wel

Ja, dan is het normaal dat je niet met zijn allen tegelijk onder 1 msn-naam/account kan.

wat ik hier schrijf klopt dus wel maar alleen voor de twee pc boven ,

dat bedoel ik ook , onder verschillende acounts !!

hij heeft een router met drie pc's aan verbonden.

één pc voor hem met account jefklak@.......
twede pc met account voor dochter miesok@.......
derde pc met account voor andere dochter trienrok@....
( ik verzin maar wat accouts om het duidelijk te maken he )

wat loopt er nu fout dat voordien wel perfect ging ( hij had eerst ook drie pc maar heeft de twee oude vervangen door twee nieuwe pc's )
als ie nu ingelogt is met zijn account dus jefklak@... kan ie chatten dan gaat de dochter boven inloggen me miesok@... en dan floept hij (jefklak dus ) van zijn pc als ie dan beneden terug inlogt met jefklak dan floept boven de messenger weer weg van miesok enz...

pfff tis wel lang maar wel duidelijk nu denk (lol)

dit is het dus en internetten gaat dus wel gewoon met alle drie de pc's

Hallo a194645

Wat voor type/merk router heeft hij?
Welk besturingsysteem heeft hij?
Welke versie msn gebruikt hij?
Heeft hij instellingen in de router veranderd?

Groetjes Erik Rothuis.

muurhond , dank je dat je wil helpen hoor maar het zijn wel degelijk (zoals ik al zei verschillende msn accounts hoor) voor de duidelijkheid het heeft altijd perfect gegaan dus hij en zijn dochters chatten al lang met elk hun eigen msn account en een eigen pc aangesloten op een router , gisteren heeft ie zijn twee oude pc vervangen door twee nieuwe en nu hebben ze ergens een conflickt

groetjes

type router ken ik niet ( kan het nu ook niet vragen hij heeft het net opgegeven voor vandaag is dus niet meer online)

besturingsysteem is xp pro
msn versie de laatse nieuwe
hijzelf heeft niets verandert in de router instellingen

ben je hier iets mee ?

alvast bedankt
johnny

probleem is opgelost , er is een ander netwerkaart gestoken het mac nr of naam was hetzelfde

groetjes
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan