msn start niet krijg foutcode dat ik met chkdsk moet herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernadette1403

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
maar dit lukt dus van gene zijde heb al handmatig geprobeerd : start
uitvoeren
cmd typen + enter
en dan loopt het spaak:(

en de optie deze computer enz enz ook gedaan en ook niks opgelost :(
daarna het hele msn gebeuren van mijn comp gegooid en weer opnieuw geinstalleerd
maar weer het zelfde verhaal
:evil:
dus als iemand mij daar mee kan helpen zou heel heel heel fijn zijn :thumb:

het icoon geeft dus aan dat er een bestand beschadigd is en dat ik met chkdsk moet herstellen maar om dat eerst es aan de praat te krijgen zou wel handig zijn

Laatst bewerkt:
nee niet opgelost

als het wel is opgelost geef ik dat wel aanben ook al druk aan het neuzen hier voor een ideale tip

Maar is chkdsk nou wel of niet volledig uitgevoerd, dat is me niet helemaal duidelijk geworden uit je verhaal

nee geen chkdsk uitgevoerd

dat lukt nog niet op de aangedragen suggesties het chkdsk uitvoeren dus als daar een gouden tip voor is

Misschien moet je ook eens in ABN praten. Zo begrijpt geen hond wat je eigelijk bedoeld!:(

dat lukt nog niet op de aangedragen suggesties het chkdsk uitvoeren dus als daar een gouden tip voor is

Wees eens wat duidelijker...

"lukt niet", of "loopt spaak" zegt zo weinig.

Wat doe je precies, wat gebeurt er, welke meldingen krijg je....

nou ik durf al eigenlijks niks meer te tikken hier

ik ga dus dubbelklik op deze comp
rechtermuisknop op vaste schijf
dan klik ik op eigenschappen
dan op extra
en dan op foutcontrole "nu controleren
en dan kies ik fouten in besturingsysteem automatisch corrigeren
start

en dan herstart ik mijn computer en dan is er nog niks opgelost

en dan probeer ik het handmatig
start
uitvoeren
ik typ cmd en dan enter
en dan voer ik bij de opdrachtprompt in :
chkdsk volume;/f en dan enter
en daar kan de comp dan niks mee
dan probeer ik nog chkdsk volume:/r en dan enter
en dan weer niks wat er gestart word

heb daarna op het probleem op te lossen alles van de computer gegooid van msn en weer opnieuw geinstalleerd maar ook dit mocht niet baten kreeg weer de melding
bestand beschadigd dat ik met de chkdsk moest werken nou gaarne moet het wel gaan

Waar 'volume' staat moet je de driveletter van de te controleren disk intypen, dus
Code:
chkdsk c: /f

deze ga ik zekers even proberen dank je als het dan goed gaat hoor je het :thumb:
heb het net gedaan en dan gaat de comp het controleren als ik weer opnieuw opstart zal me benieuwen maar ben in ieder gval al iets verders als eerst dank nogmaals:thumb: nu de volgende dagnog steeds het probleem hoofdpersoon kan dus door de beschadigde bestand niet aanmelden maar tweede persoon weer wel nog wel met de melding maar word wel aangemeld dus nog steeds problemen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan