MSN start niet met Windows Home Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Berichten
81
Ik heb sinds een week en laptop met Windows Vista, meteen kwam hij na aanmelden met meldingen dt het programma niet meer goed werkt.
Als ik vebinding verbrak en opnieuw aanmelde lukte dit.
Maar dit lukt niet meer, er zit voor een paar maanden Norton Protection Center abonnement bij.
Ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Gr.
Wendy
 
Hoi !

Als je de laptop 1 week hebt en nu al problemen, zou ik er onmiddellijk mee terug gaan !

Als je Norton zelf niet kunt configureren, en het probleem daar ligt, helpt misschien het lezen van de bijgevoegde gebruiksaanwijzing ?

Greetz,

Harry.
 
windows live messenger werkt niet met Vista

Wendy, windows live messenger is een feauture van Windows XP en werkt niet met Windows Vista. Volgens windows help moet je een ander instant messaging programma installeren om te kunnen chatten
 
Wendy, windows live messenger is een feauture van Windows XP en werkt niet met Windows Vista. Volgens windows help moet je een ander instant messaging programma installeren om te kunnen chatten

Pardon???Wat denk je dat ik gebruik samen met Vista:evil:

WLM er via Software effe er af,herstarten en nieuwe opzetten
 
gelukkig nog maar 10 keer gedaan en vista komt keer op keer met hetzelfde antwoord
 
What happened to Windows Messenger?

Windows Messenger was a feature of Windows XP that is not included in this version of Windows. To send and receive instant messages, you will need to install another instant messaging program from Microsoft or another software provider.
 
What happened to Windows Messenger?

Windows Messenger was a feature of Windows XP that is not included in this version of Windows. To send and receive instant messages, you will need to install another instant messaging program from Microsoft or another software provider.

Weet je wel wat je Citeer???Windows Messenger

En dat is niet WLM:p
 
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb al een tijdje windows vista en msn werkt erbij ook niet.
Ik heb gedaan wat hier boven stond via configuratiescherm enz enz. maar ik kon de Program Data niet vinden waar kan ik die vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan