MSN start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lahoe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Haauy
Ik heb een msn probleeem
Alle msn na de eerste msn die ik download en aanmeld gaan meteen vastlopen en weg.
Dan vragen ze rapport verzenden/niet verzenden.
ahah, en ik denk dat ik weet wat het is, maar goed.

MSN 7.0 (final) loopt vast na aanmelden (of fout 80072ee7).

Om MSN Messenger 7.0 (final) te laten werken dient er een poort opengezet te worden.
Dit is zeer waarschijnlijk de oplossing:

Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Hoe je deze poorten moet openen verschilt per firewall/router.
Voor de router kan je naar -->deze site<-- gaan en je type router opzoeken.

Dus heb ik onlangs me firwall(?) uitgezet, maar het hielp niet.
Gewoon alle msn die zijn uitgekomen na de 1e dus waar je niet eens kan cammen, en alleen standaardemotions hebben, die lopen gewoon vast.
Ik heb ook de laatste msn gedownload maar die deed het ook gewoon niet
Weet iemand wat het is en hoe ik het moet oplossen

bedankt

linkt wel zonder **** maar dan kom ik op iets anders uit, dus dat zal het wel niet zijn.
Ik bedoel ook 8.5 ;)

Ja die kan die dus niet uitvoeren wat kan ik nog meer proberen.
zal ik anders printscreens maken, dat het misschien herkenbaar is, of heeft dat geen nut=:rolleyes:

Ja die kan die dus niet uitvoeren wat kan ik nog meer proberen.
zal ik anders printscreens maken, dat het misschien herkenbaar is, of heeft dat geen nut..

zeker wel. Soms kunnen screenshots meer zeggen. Het kan zeker geen kwaad en zou ze zeker even plaatsen.

Ik weet niet welke windows je draait?
Alleen XP en Vista kunnen Windows live messenger aan.
Andere Windows versies zoals 2000 kunnen geloof ik maar 7.0 en mssn nog 7.5 aan.

Maar er is een verplichte update uitgevoerd omdat er een webcam probleem was waarmee een hacker je pc binnen kon komen. Voor windows 2000 werd een andere versie van 7.0 of 7.5 gemaakt.

Uit jou bericht kan ik opmaken dat je dus geen XP/Vista draait en dat zou waarschijnlijk verklaren

Moet je dus maar ff kijken.

Ik heb gewoon de windows xp !
ik zal even prt screens maken!

1z2kdoj.jpg

Eerst meld ik me gewoon aan gaat goed
2m5j6rp.jpg

Hele tijd geeft die alleen de offline aan, maar dat is nog normaal dat die aan het laden is ofzo.
25gcakw.jpg

Dan komt er een balk, en vanaf dat moment gaat het mis
dr9xdg.jpg

En die balkt kopiert alles, waar je der maar mee langs gaat...
2w7fey1.jpg

Die balk is niet weg te klikken, als ik vervolgens ctrl+alt+delete doe, sluit msn zonder problemen af, en staat er geactiveerd.

Misschien dat het nu wat duidelijker is, en dat iemand me kan helpen bedankt!

Inlijsten die handel, dat probleem ken ik nog niet :P
Enigste dat ik me kan bedenken is dat windows live messenger een update scherm, windows live vandaag of een gesprekvenster met een offline bericht wil weergeven.

Probeer het eens met Windows messenger (als je die nog hebt), of online op I love IM of Ebuddy.

Hoe bedoel je proberen met windows messenger.
Die doet het namelijk wel :)
Maar, van die msn wil ik juist af, dat heb ik nou wel gezien :rolleyes:

Mogelijke optie:

Zet verborgen bestanden en mappen aan en verwijder de onderstaande mappen:
(paden kunnen iets afwijken, had ik ook toen ik het bij me zusje moest doen (er zijn namelijk 2 namen die er wanneer je ze invoerd ervoor zorgen dat je niet meer kunt inloggen, kan je oplossen door dit te verwijderen)

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Windows Live Contacts\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\MSN Messenger\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Messenger\<EMAIL>

Als Documents and Settings bij jou op een andere partitie staat (zoals bij mij op D) ga je natuurlijk naar die partitie ;)

hoe kan je de verborgen mappen aanzetten dan? de rest begrijp ik wel
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan