glassesworth
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 8 jun 2010
Mijn laptop is stuk, dus ik gebruik nu tijdelijk een oude laptop die ik nog had liggen. De eerste keer dat ik hem opstart was er helemaal niks aan de hand, alles werkte gewoon. Daarna waren er een paar Windows updates (voor XP) en toen ik hem daarna de volgende dag weer opstarten, deed MSN het niet meer. Hij starte op, maar liep vast, dus ik had hem beëindigd. Toen ik hem weer aan wilde doen, kwam er een bericht van MSN Plus dat hij de vorige keer onverwachts was afgesloten dus de scripts zijn geblokkeerd. Maar er kwam geen MSN. Althans, hij komt wel in de processen lijst te staan bij taakbeheer. Er staat dan dat hij 99% CPU in beslag neemt, maar er komt geen MSN schermpje. Als ik het proces beëindig en het opnieuw probeer, gebeurt er nog niks en krijgen we hetzelfde verhaal. Ik heb geprobeerd hem opnieuw te installeren (zelf een complete uninstall door hem ook bij het register weg te halen), ik heb gescant op virussen (met AVG) and op spyware enzo (met Spybot) maar niks werkt. Schijfopruiming gedaan (omdat deze computer al een jaar niet meer aan is geweest enzo) en weet ik het allemaal, maar niks werkt. De laptop is sowieso raar gaan doen na die Windows updates, want ik kan ook niet meer zien of ik wel verbonden ben met het internet of niet in mijn taakbalk. Als ik naar configuratie scherm ga om daar te kijken, zijn die pictogrammen gewoon weg. Maar goed, ik dacht slim te zijn en ik had Pidgin er op gezet, die werkte prima. Maar na 10 minuten ongeveer crasht hij elke keer. Ik denk zelf dat ik een virus heb of zo, maar AVG vind niks en ik weet ook niet waar ik naar moet gaan zoeken... Firefox is het enige dat echt werkt op dit moment. Dus als iemand weet wat er aan de hand is, vind ik het wel prettig om een oplossing te krijgen. Ik ben mijn laptop voor 3 weken kwijt, dus ik zit wel even aan deze vast.