MSN Start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Goedenavond allemaal

ik heb zaterdag mijn computer Geformateerd [ weet niet of het daar mee te maken heeft trouwens] en heb ik weer alles geinstalleerd en zo ook MSN maar als ik mij nu wil inloggen en ik klik op aanmelden en hij laad iets van 10 sec en gaat hij weer naar het inlog scherm..
zonder iets aan te geven of dergelijke en dan is mijn wachtwoord opeens ook wel een keer zo kort, ik zou niet weten waar het aan ligt heb ook al eerst oude versie daarna nieuwe helpt ook niet Dnties heeft mij ook al geholpen en heeft alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken..

weet iemand wat ik nog moet doen of wat ik ben vergeten of dergelijke?

alvast bedankt
Sander2

Ik zal de informatie even compleet maken:
Eerste keer opstarten van de 'nieuwe' WLM geeft (soms) een wlcomm.exe foutmelding.
Daarna komt die foutmelding niet meer, maar is er het gedrag wat sander2 beschrijft: Je krijgt de melding "Welkom terug" in het inlogscherm, maar je krijgt niet het schermpje met je contactpersonen etc.
Vul je (expres) het foute wachtwoord in, dan krijg je wél een rechthoekig scherm dat het wachtwoord niet klopt.
In Logboeken wordt alleen die wlcomm.exe melding vermeld.

De verbindings- en andere tests die in WLM beschikbaar zijn geven allemaal aan dat inloggen mogelijk zou moeten zijn, en ik heb ook het idee dat er wel verbinding tot stand komt (zie verhaal hierboven over het verifiëren van het wachtwoord) maar het scherm met contactpersonen verschijnt dus niet...

De WLM-versie die het wél goed doet op sander2's pc is 8.5beta (in het Engels, geloof ik). De (final) release-versie van 8.5 werkt bijv. weer niet... :rolleyes:

Een ander (nieuw) Windows-account gebruiken leverde ook niets op: Ook in het andere Windows-account werkt alleen 8.5beta goed.

Verder is de hele pc bijgewerkt (flash, Windows Updates, Java etc.), is WLM meermalen hersteld etc., maar alleen die 8.5beta werkt 'volledig'.

Met of zonder (Windows) firewall actief maakte niets uit. Het lijkt echt in (de werking van) WLM zélf te liggen.

Er zijn trouwens wel meer mensen op Internet die hetzelfde probleem lijken te hebben, maar nergens staat erbij bij welke versie precies en ook staat er nergens een oplossing of duidelijke oorzaak genoemd.

@sander2: Dat je opgeslagen wachtwoord 'korter' lijkt dan de werkelijke is om het voor hackers/meekijkers niet mogelijk te maken te weten hoe lang je wachtwoord precies is. Bij mijn WLM staat mijn opgeslagen wachtwoord bij het inlogscherm óók op 8 karakters, maar is in werkelijkheid langer. Klik ik op Aanmelden is tóch gewoon het juiste (dus langere) wachtwoord verstuurd.

Hopelijk heeft iemand nog een idee of een relevante webpagina met informatie voor dit probleem.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hallo

het is al verholpen, hoe het kan weet ik ook niet precies maar heb windows opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles weer, alleen internet 'stottert' een beetje als ol scroll zie je steeds een soort lijn van boven naar onder gaan die het zeg maar vernieuwd maar dat had ie eerst niet, maar met MSN is alles weer in orde:D

bedankt voor de hulp:D

Graag gedaan.

Wil je nog even de vraag op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk (bijna) bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

owja vergeten te doen, heb ik gedaan;) en hardstikke bedankt in iedergeval voor de hulp:D:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan